Gå til innhold

Seriøst - hvem kaller barna sine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåny, Thåmas og Tånje????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi heter Tånje. Har du problemer med det?

Vet at de fleste staver det Tonje, men dette er gammel oppkalling. Noen har jo problemer med alt...

Skrevet

Det er foreldre som heter Rånny og Rånja.... hahahaha

Skrevet

Det er svært sære (og svært lite pene) stavemåter.

Skrevet

Dette er faktisk en virkelig søskenflokk...

Skrevet

Tåny, Thåmas og Tånje skal få en lillebror! Tåfis! Hilsen herr og fruTåpelig

Skrevet

Jeg kjenner en som heter Jhonny, i stedet for Johnny. :)

Skrevet

Uff tenker ikke foreldre.

Selv om ungene blir verdens smarteste barn så kommer jo en sånn stavemåte alltid til å gi et dårlig førsteinntrykk på papiret. Tenker på jobbsøknader ol.

Skrevet

He, he, du har også lest RB i dag skjønner jeg. Jeg fikk meg også en latter da jeg så disse på bursdagssidene der i dag ja.

Skrevet

Teite dere er... Ikke rart det er mange barn som mobber, når til og med foreldrene gjør det..

Skrevet

Så utrolig ufint å legge ut dette innlegget, spesielt siden det kreves kun et kjapt søk på google for å finne fullt navn på foreldrene.

Jeg kjenner foreldrene til disse barna, og de er meget oppegående og hyggelige mennesker som jeg har stor respekt for og bryr meg om.

Håper samvittigheten din er ravnsvart HI!

Skrevet

Smart tips - så nå vet vi også at faren heter Tård...

Er det mulig...?

Skrevet

For en usympatisk bitch du er 17.27!!!

Skrevet

Hvis man ikke ønsker kommentarer på barnas navn så velger man da virkelig ikke navn slik disse foreldrene har gjort.

Skrevet

Trodde først dette var tull. At noen faktisk har kalt barna sine dette er jo helt vilt.

Skrevet

Hahahahaha! Fantastisk! Stakkar barn.. denne skal definitivt inn på min facebook.

Tård, Tåny, Thåmas og Tånje.

Ubegripelig at noen kaller ungene sine det!

Skrevet

Herregud. Latterlige navn. Og blir IKKE bedre av at noen faktisk har kalt 3 søsken dette. Og enda verre blir det når faren også er med i navnerekka.

Skrevet

Når jeg leser denne tråden her, så skjønner jeg hvor mobberene kommer fra...

Skrevet

Man velger selv hvordan man vil reagere.

Man kan velge å si stakkars barn, også dumme foreldre, idioter... osv.

Eller man kan velge å si, ok, folk må få lov å kalle barna sine hva de vil.

Jeg vil helst omgi meg med den siste kategorien mennesker.

Smil til verden.

Skrevet

Folk heter så mye rart i dag, men jeg synes ikke det er sant at navnet ikke skjemmer. Og noen ganger skjønner jeg virkelig ikke hvor noen foreldre har tankene sine. Det virker som om det er viktigere å realisere seg selv, hvor barnet er statist i ens eget liv, enn det er å ta veloverveide og livslange valg på vegne av barnet sitt.

Selv bærer jeg et fullstendig tåpelig navn som jeg aldri helt har klart å godta. Men så lenge mor ble fornøyd så er det vel ikke så nøye med resten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...