Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Leste et innlegg på en blogg ang dette merket, er det noen som har kjennskap til merket og klærna?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Fine klær, men de er litt overpriset etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg så de på snowontheground.blogg.no(?), men husker ikke adr til me&i.....google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå