Gå til innhold

Hva slags vognpose velger dere?


Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Selv om vi sikkert må holde oss litt innendørs den første tiden, er det vel behov for vognposer for våre små verdensborgere etter hvert? Hva slags vognpose skal dere kjøpe?

 

Jeg har fryktelig lyst på Voksi Urban - med de søte pingvinhodene på.. Noen som har erfaringer med den eller Odenwalder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har en nydelig lavendel (lyseblå) easygrow dunpose etter kommende storebror, og den er så lang at den kan brukes LENGE!

 

Til vår/høst har jeg sydd en egen pose i ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TROLLER sin pose til eldstemann, og er superfornøyd! Kan gjøres om til to ulike lengder, og fungerer supert som sovepose på tur. (Noe vi hadde et ønske om)

 

Antiskli under posen, og god og varm dun i posen. Anbefales:) Vet voksi også har en liknende pose som jeg og har hørt mye bra om:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor stor er denne posen? Har lyst på denne posen, men bagdelen på vogna mi er liten, så lurer på om den blir for stor! Hva slags vogn skal du ha den i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dunpose fra Teutonia som vi fikk med da vi kjøpte vognen. Forrige mann var også vinterbaby så den var flott å bruke i starten.

 

Har også en Voksi classic som vi kommer til å bruke neste høst/vinter, men jeg synes denne virker litt "tung" for en nyfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troller sin pose er mindre enn voksi classic ihvertfall, og jeg har ihvertfall plass i begge vognene våre til posen. Teutonia vogn og Simo kombivogn. Passet fint i hardbaggen til Simovogna ihvertfall, og denne er ikke regnet for å være av de største.

 

Du kan jo teste posen i vognene i samme butikk som du finner posen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...