Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Noen som har gjort det? Jeg vil gjerne gå tilbake til cipralex som jeg gikk på før. Går nå på piller som jeg ikke funker i det hele tattt, jeg kommer meg nesten ikke ut og er så utrolig deppa hele dagen, særlig om kvelden. Eller vente til mandag? Skulle så gjerne gått tilbake til Cipralexen imorgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Det du kan gjøre er å ringe legevakten å snakke med de og høre hva de sier. Eller om du bor i en storby er det flere private leger som du kan gå til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå