emil06 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 våknet i halv 5 tiden av smerter i rygg og mage . og ikke ga det seg heller så jeg lå bare og ventet på blodet , tenkte det verste da altså. tok en paracet og da ga det seg . har enda ikke kommet noe blod så det er vell bare og håpe på det beste, er 11 uker . noen som har opplevd noe lignende??
gulda Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Hadde blødninger, og smerter i mage og rygg. Var overbevist om at det var slutt! Det var en uke siden, men siden har jeg hatt en hcg-prøve som doblet seg (og en dårlig), og så UL i går som viste dunkende hjerte. Så krysser fingrene for deg og håper alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå