Gå til innhold

trodde jeg mista i natt.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i halv 5 tiden av smerter i rygg og mage .

og ikke ga det seg heller så jeg lå bare og ventet på blodet , tenkte det verste da altså. tok en paracet og da ga det seg . har enda ikke kommet noe blod så det er vell bare og håpe på det beste, er 11 uker .

 

noen som har opplevd noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blødninger, og smerter i mage og rygg. Var overbevist om at det var slutt! Det var en uke siden, men siden har jeg hatt en hcg-prøve som doblet seg (og en dårlig), og så UL i går som viste dunkende hjerte.

 

Så krysser fingrene for deg og håper alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...