jente09+gutt11 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Sprang rundt 200 m i veldig høyt tempo igår kveld (rundt kl. 19), og det er lenge siden jeg har løpt i den farta for å være ærlig.. Da jeg var ferdig fikk jeg så vondt nede til høyre over "skjellettet" og det er enda ikke gått over, merker det godt når jeg løfter på lillemor og når jeg går. Rett ette det skjedde igår klarte jeg nesten ikke gå, det var som smerten styrte nedover i beinet å. Men det er ikke en lyske strekk eller strekk i beinet.. Det er noe bedre idag men kjenner det godt og har nesten ikke sovet i natt. Spørsmålet mitt er da om noen har peiling på hva dette kan være? Skal på jobb idag og har en jobb hvor jeg er mye aleine og jeg må også stå alle timene jeg er der.. TIps noen? Er forresten 18 uker.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Sånn jeg har hørt det hvertfall, så skal man jo trene i svangerskapet, men man skal holde seg til slikt man er vandt til, som kroppen er vandt til. Så det kan jo være fart/lengde som påvirker.. Men merker det selv, om jeg trener mer en mine "normale" 20 minutter Zumba og 20 minutter spassertur, så merker jeg kynnere mye bedre, kjenner dem VELDIG godt. Tok det opp med jordmora på føden, og hun sa det er normalt å kjenne kynnene bedre når man holder et annet eller lengre tempo enn man er vandt til. Er kroppen som sier i fra at det er uvandt. For å finne ut om det er kynnere du kjenner: len deg litt fremover, om smertene roer seg og/eller forsvinner, så er det kynnere I så fall kan det være smart å ta det litt roligere neste gang, er jo ikke farlig sa jordmor, men er ikke behagelig heller.
jente09+gutt11 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 Det er ikke kynnere, hadde fullt av di i forrige svangerskap.. Det her ga seg heller ikke uansett hva jeg gjorde, men er bedre nå, sjøl om jeg kjenner det fortsatt.. Takk for svar i alle fall:) skal til jordmor på torsdag, får høre med hu da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå