Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Og heller ikke planlegger å gjøre det? Føler meg helt unormal her.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Hvis mine vrengte baklommer var operert ville jeg ha saksøkt legen.. Har ikke planer om å kaste 20-30 000 etter noen for å to ballonger der eller...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har absolutt ingen planer om å la noen stikke kniven i meg unødig, dessuten ville det vært ganske overflødig, da puppene mine er fine og akkurat passe store!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Nå er det faktisk mennesker der ute som ikke opererer unødvendig, men har plager med enten for store eller for små bryster da. Er de så store at det går ut over ryggen er det ikke unødvendig, er de så små at dette plager selvtilliten til daglig blir det ikke unødvendig, og er de så forskjellige at man nesten ikke tør vise seg uten klær(på treningssenter, offentlige bad ol), er det heller ikke unødvendig. Det er snakk om livskvalitet, og det synes jeg alle har rett til å ha. De som har normale pupper, og opererer de unormalt store derimot, forstår jeg ikke helt
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Skjønner den med de som har så store at det går ut over ryggen. Men de som gjør det pga de sliter med dårlig selvtillit trenger heller hjelp med selvbildet sitt. Har man operert en ting baller det fort på deg, man vil forandre på alt man er litt misfornøyd med. Ingen er perfekte.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 For MEG ville det vært en unødvendig operasjon, så ro deg ned litt da.. Skjønner jo at mitt syn ikke gjelder for ALLE andre også.. Makan..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke og kommer ikke til å gjøre det.
Tante Blås Squaw Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Haha, ikke ennå, men skal forminske dem når jeg har gått ned i vekt )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ingen planer om å operere de, da tror jeg at jeg hadde blitt kastet på dør av min mann også. Mine halvsmå pupper, med strekkmerker, litt slarkete skal få være som de er. De skal få være som de er, og skal det gjøres noe med de er det pga brystkreft og de måtte fjerne mine. Selv om jeg tror jeg hadde latt være å ha pupper, men kan hende noen hadde overtalt meg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke,og skal heller ikke,er akkurat som tatovering,er ferre som ikke har det enn som har det Jeg har vært heldig med puppene mine,selv etter jeg har fått barn blir jeg spurt om de er operert:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Ikke jeg. Små er de også! Det er behagelig å kunne røre seg uten at de er i veien og kommer aldri til å få vondt i skuldrene pga puppene. Ligge på magen er også deilig:D
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke operert ennå jeg heller, men tror nok jeg gjør det om jeg slanker meg og ikke puppene minker. De er litt i største laget og litt "slaskete";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå