togutter-08og10 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Forrige gutt kom på sommeren så vi har ikke noe i ull som passer ved fødselen. Må kjøpe ullbody og strømpebukser, men hva som lag to? Ull der også, eller velger dere noe annet? Mye av hvert og str? Vanskelig dette. Broren paset str 50 i ca fire uker. Mulig jeg ikke skal kjøpe så mye da vi sikkert får gaver også.
Miss Snow Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er også litt usikker på det, men jeg tror jeg satser på ullbody og ullstrømpebukser innerst (ihvertfall hvis vi skal ut) og vanlige klær utenfor. Også har vi kjøpt flere varme heldresser som vi kan ha utenfor det igjen. Jeg har ikke kjøpt så altfor mye ull enda, men satser på å ønske oss det til henne til jul (hu har jo ikke akkurat bruk for ørten leiker når hu er én måned gammel..). Da har vi fått testa at hun tåler ull først også. Syns det er litt risky å kjøpe masse ull i tilfelle vi ikke kan bruke det Men vi har kjøpt et par-tre bodyer i 56, ei bukse i 56 og et par strømpebukser. Det fine med ullklær er at de ofte kan brukes ganske lenge da. Jeg fikk ihvertfall høre av ei venninne at ullbuksa hun hadde kjøpt i str. 50 kunne brukes i flere måneder (uten bein selvfølgelig )
togutter-08og10 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 Litt forskjell fra merke til merke. Janus er veldig tøyelige, men Joha er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå