Gå til innhold

Noen som har tatt brystreduksjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du når du gjorde det?

Måtte du betale for det? Evnt. hvor mye?

Er det løft i reduksjonen eller kommer det i tillegg?

Var det vondt etterpå og hvordan ble arrene?

Takk, for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De løfter samtidig som de reduserer.

Jeg betalte det selv, men kunne nok fått det dekket. Kjenner flere som har fått det dekket pga av helsemessige årsaker.

Husker ikke hvor mye jeg betalte, det er snart 5 år siden.

Synes egentlig ikke det var spesielt vondt etterpå. Ikke verre enn at en smertestillende tok det de første dagene etter operasjonen.

Arrene er nå nesten ikke synlige. Du må ganske nært for å se de.

Eneste jeg "angrer" på er at jeg gjorde det før jeg fikk barn. Jeg fikk nemlig problemer med ammingen pga av dette.

Skrevet

Opererte bort en hel masse når jeg var 18, i -99, og selv om det å få vekk tyngden var godt, angrer jeg egentlig i dag :( Fikk infeksjon fordi de ikke tenkte over allergien min og sydde med en tråd huden min reagerte på, skikkelig nasty infeksjon, som igjen førte til at jeg ikke har hatt følelse i puppene siden da. Altså, folk som ikke tror meg har klypt til jeg har blødd og jeg har ikke reagert...Det er litt kjedelig sånn seksuelt sett, at gutter syns pupper er kjempemorsomme, og jeg bare ligger der og venter på at de skal komme seg videre........Også fikk jeg ikke til amming da, det er jo største nedturen :( Legen lovte at det skulle gå, men hjelper lite å komme tilbake å kjefte på ham 6 år senere :(

Jeg fikk hele operasjonen dekket, men den var virkelig nødvendig iflg fastlegen min, som maste allerede fra jeg var 14. Både moren og søsteren min har også operert, så er nok noe som ligger til familiens kvinner

Skrevet

Jeg reduserte brystene dan jeg var 32 år, etter to svangerskap. fikk dekket dette, da det var for helsemessige grunner. De løftet samtidig som de reduserte. Det var ikke spesielt vondt etterpå, men måtte ta det med ro i tre uker, ikke løfte og lignende. Arrene er knapt synlig om en ikke vet at de var der. Det som er usikkert er om jeg kan amme om jeg får flere barn, men jeg har flere venninner som har ammet etter slike operasjoner, så det skal være mulig. De er veldig flinke på dette området i dag. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, fikk et helt anet liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...