Gå til innhold

Blødning mellom mens, og under samleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt så og si regelmessig mens, selv om den har vært noe mer uforutsigbar (i form av én dag, maks to, for tidlig) etter at jeg fikk sønnen min. Men forrige måned hadde jeg blødning en ukes tid etter mens, en blødning som varte over to dager..men det var lite blod (brukte truseinnlegg) og det meste av blodet var brunlig på farge. Hadde ingen magesmerter. Et par dager før mens fikk jeg igjen en liten blødning, også denne gangen brunlig, og nå var det mindre enn første gang. Mensen kom som normalt på dag 28, og etter det har jeg ikke hatt noen blødninger slik som sist (er nå 12 dager siden mensen). Jeg gikk til legen i forbindelse med noe annet, og nevnte dette såvidt det var for ham (med tanke på at vi skulle gå løs på vår første pp denne mnd.) men han mente at det ikke var nødvendig å sjekke det med mindre det skjedde flere ganger.

I kveld, da vi hadde sex, begynte jeg å blø litt igjen. Ikke mye, men nok til at det syntes på lakenet, og nå etter samleie har det også kommet litt blod i trusen. Dette blodet er friskt, men det er veldig lite altså..

Noen som har opplevd lignende? Legen sa jo at det ikke var grunn til bekymring, men på en måte kunne jeg ønske meg en helsjekk for sikkerhets skyld mtp. at vi prøver å bli gravide.. Hva ville dere gjort? Veldig i tvil om jeg er overhysterisk eller ei...men jeg ville lyge om jeg sa at det ikke plager meg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...