Gå til innhold

Jeg kaster opp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...våknet av ekstrem halsbrann og måtte kaste opp...og blir bekymret for at det er farlig...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynlig vis ikke farlig, jeg sitter på nett nå av den samme grunn, og har slitt med det i snart 5 uker (er 11 idag) Mann og barn sover og her sitter altså jeg, og gruer meg til å legge meg for så å våkne i denne tilstanden igjen imorgen..

Skrevet

Sannsynlig vis ikke farlig, jeg sitter på nett nå av den samme grunn, og har slitt med det i snart 5 uker (er 11 idag) Mann og barn sover og her sitter altså jeg, og gruer meg til å legge meg for så å våkne i denne tilstanden igjen imorgen..

Skrevet

Jeg er 32+2 nå så jeg liker det absolutt ikke..og er hjemme alene. Mann og barn er på hytta. Men får vel prøve og legge meg igjen og se hvordan det går. Kan vel være omgangssyken for alt jeg vet...

Skrevet

Kommer det feber eller ikke gir seg til imorgen bør du vel ta kontakt med legevakt for sikkerhetsskyld, så du ikke blir dehydrert, men forhåpentligvis er det bare noe forbigående.. noen rundt deg som har hatt omganssyke eller lignende kanskje... god bedring ..

Skrevet

Er 36+1 og begynte å kaste opp brått og uventet ikveld... Har ikke kastet opp på 5-6 år!!

Jævlig kjipt, og jeg som er sååå trøtt etter en slitsom dag tør ikke legge meg i påvente av mer oppkast:(

Skrevet

Hei

Skal vel være litt obs me det på kast opp og uvelhet, med tanke på svangerskapsforgiftning! Ikke for å skremme, men leste tilfeldigvis o det før i dag.

Masse god bedring!!

Skrevet

Det ble med oppkastet i natt, og er ikke så bekymret for svangerskapsforgiftning. Har veldig lavt blodtrykk og er egentlig ikke uvel heller. Så jeg satser på at det var all halsbrannen som ga meg det...så nå er det vekk med alt som gir meg halsbrann...Med andre ord...har igjen vann og banan ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...