Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Når man har hengepupper, vil de "løfte" seg ved å legge inn silikon da? Jeg bruker E-cup, men det er bare to "slappe poser" (deilig, jeg vet...) så det er ingen som tror at jeg bruker den størrelsen. Har lurt litt på silikoninnlegg, men hvis det da bare er "større poser" er det jo unødvendig. Er det noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Du vil bare fylle lefsene dine, kjenner ei som gjorde det, ser bedre ut enn før for som sagt er det litt fyll, men hvis du ikke skal ha flere barn ville jeg kostet på meg å både løfte og fylle de.. er det til stooor sjenanse for deg over tid kan du søke via NAV om operasjon pga du plages med det, tør ikke kle av deg osv, så kan du selv bekoste å fylle de etterpå hvis de blir for små mange muligheter
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Ok, så det går an å løfte de og fylle inn samtidlig? Kan man velge at snittet skal bli lagt på undersiden? Takk for svar. hi
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 løfter du skjærer de smile snitt og flytter sannsynligvis vorta.. det gjøres neppe i samme inngrep, løft er noe som tar tid, men det går jo ann å forhøre seg litt.. begge ingrepene er jo store for kroppen..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Ja det skjønner jeg. Takk for at du svarte. hi
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har både løftet og lagt inn silikon. Ble gjort i samme operasjon og operasjonen tok rundt 2 timer. Jeg hadde så "lange og tomme" pupper at bare silikon ville ikke funket for meg. Siden du har så store som E-cup vil du nok kunne få dekket et løft av NAV, men silikon biten vil du i så fall måtte dekke selv. Det blir arr rundt brystvorten (hvis de flytter den) samt en stripe fra under brystvorten til under puppen, også under puppen. To år etter så synes knapt arrene mine hvis ikke du ser veldig godt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå