Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 å den ble på 3,376.- fy flate så mye fine klær.... selvom jeg ikke kommer til å bestille alt
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Bestill alt. Sjansen er stor for at 2/3 blir sendt i retur.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Fordi det er alltid noe som ser anderledes ut i virkligheten. Annet sitter ikke like bra som det gjorde på modellen. Noe igjen er for smått/stort. Bestilte tre kjoler fra Ellos nettopp, en ble beholdt. Men den er til gjengjeld helt herlig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg kjøpte nettopp klær fra Ellos for over 5000,- , og ingenting ble sendt i retur!! Ble helt overraska selv også, fine klær alt sammen. Måtte bare bytte et par strl. En del av det var Esprit da, som er noe dyrere enn de andre. Jeg var iallefall kjempefornøyd, og kommer til å handle mye der heretter. Hvem har tid til å rase rundt på butikker med full jobb og flere små barn. Genialt spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå