Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Min mann skulle ut å ta én øl etter jobben i dag med kollegaer fordi en av dem hadde bursdag (én han ikke direkte jobber med). Han sa både i går og i dag at han var hjemme ved 19-tiden for det var ikke noe viktig feiring. Kun en øl skulle det være. Han ringte ved 19-30tiden og sa at han fremdeles var ute og ble litt til men kom hjem snart. Han er ikke kommet hjem ennå....har det vel gøy tenker jeg. Kan legge til at vi har det skikkelig tungt hjemme nå, det er jeg som ikke vet hvor jeg vil i forholdet vårt (pga han og hans væremåte) og han skygger unna meg så fort han kan på kvelden. F.eks. sitter jeg ved tv'm går han til pc'n osv. Jeg føler jo ofte at han bare gir f... i oss og forholdet, han vil nok bare at alt skal være bra, men det blir jo ikke bra av seg selv. Jeg blåser jo egentlig om han er ute eller hjemme, likevel klarer det å irritere meg at han "oppfører" seg slik og ikke bryr seg om den vonde perioden jeg går gjennom nå. Han er ganske egoistisk av natur og dette forsterker jo inntrykket om at han seiler sin egen sjø. Litt vondt å tenke på at det var jeg som hjalp han ut av en slags krise for noen år siden....men her sitter jeg nå...alene med meg og mine problemer. Jeg kommer nok til å være relativt irritert når han kommer, men bør jeg kanskje droppe det???
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Det bør du absolutt droppe! Ting blir som du sier ikke bedre av seg selv. Og man er sin egen lykkes smed. Om du setter inn et ekstra gir for å få det hyggelig, så kanskje han ser på deg med et litt annet syn og. At det faktisk er hyggelig å komme hjem 7 neste gang.. Ville heller lagt opp til en hyggelig setting når han kommer hjem jeg. Så viser du at du bryr deg, og han vil kanskje tenke litt??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Så har han det gøy likevel da..Fyyy, slemme mannen....?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Hi Ja, han koser seg sikkert nå. Og jeg høres sikkert veldig kjerring ut, men det ligger en lang lang historie bak her som gjør at jeg idag reagerer slik jeg gjør. (les: han har så fryktelig mange ganger blåst i hva jeg har hatt lyst til og det som har vært viktig for meg, og ødelagt mange stunder i livet mitt. Føler jeg sitter igjen med svarteper og at han lett nå sier at det er jeg som er problemet. Fordi jeg har fått nok.) Er på vei ut av forholdet. Det er det siste han vil har han sagt. Hvorfor da oppføre seg slik....han kunne jo sendt en sms. For ren høflighets skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå