Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Et dikt jeg skrev da jeg var 14! Tenk hvor grusomme mennesker kan være mot hverandre. Tenk hvor mange stygge ord vi sprer rundt oss hver dag. Tenk hvor slemme vi er med hverandre uten å oppnå noe som helst. Tenk hvordan samfunnet behandler de såkalte "svake". Tenk i det hele tatt hvor verden er om 100 år! Må si det er litt flaut å lese det. Men er det kanskje noe i det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Nja.., men litt typisk fjortis-dikt, kanskje;)? Ikke så veldig nyskapende og revolusjonerende de ordene der.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er absolutt ikke en diktperson, men jeg syns det var fint jeg :-) Det er jo sånn verden er.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 helt sant, er jo trist at verden er slik og det blir jo bare værre:(
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har noen slike dikt liggende fra 14års alderen selv. Har altså spart på de i 20 år, så kommer vel til å spare de i 20 til. Det er noe med disse triste fjortis-diktene...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg trodde du hadde skrevet at du hadde funnet en bok om rettskriving, og hadde planer om å lese den. Det du kaller et dikt er forresten bare fire setninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå