Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hva synes dere om meg som leverer mitt barn på 2,5år i bhg hver dag, og selv er jeg hjemme med baby i permisjon? Jeg leverer henne ca 09.30 og henter ca 15.30. Snakker dere om sånne som meg eller er det helt ok?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Snakker ikke om i den forstand. Vi er mer opptatt av barnet. Hvis barnet er slitent og kunne hatt godt av en fridag i ny og ne og vi vet det finnes muligheter så tar vi det opp med den det gjelder også finner vi en løsning sammen. Vi går ikke å snakker om det i gangene om det er det du lurer på. Jeg vet ikke hva andre gjør, men håper da virkelig ikke de gjør det..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg jobber ikke barnehage nå lenger men gjorde det før. 2,5 åringen har da godt av å være i barnehagen sammen med sine venner. Barnet får jo mye mer igjen for å være der enn å være hjemme sammen med sin mor og en liten baby som krever alt av mors tid. Men at barnet kanskje har godt av litt kortere dager enn vanlig er jo noe å tenke på, men 0930 - 1530 er jo ganske passe. Og noen ganger kan det være stas og få være hjemme også. Selv hadde vi barn som var i barnehagen fra 0730 - 1625 selv om mor var arbeidsledig eller hjemme i permisjon. Dette kan det fort bli snakk om.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg jobber i barnehage, og synes det er flott at du sender 2,5-åringen i barnehagen. Jeg mener at h*n har mer utbytte av å være med andre barn og få en variert hverdag med masse gøy, enn å gå hjemme. H*n har jo uansett ettermiddagene og helgene hjemme. 09.30 - 15.30 er jo også en veldig fin tid for barnet å være der, hadde nok syntes det var unødvendig hvis barnet var der fra åpning til stengetid.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Det blir nok ikke snakket om nei. Ikke så lenge du bruker kjernetiden. Det har barnet godt av. Men hadde du levert når barnehagen åpnet og hentet veldig seint, så VET jeg at det hadde blitt snakket om. Ikke fordi noen har noe med det, men det er fordi barna har godt av litt kortere dager dersom man har mulighet til det.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg prøver å holde meg god ofr å snakke om ting jeg ikke vet om eller har noe med. Men som en skriver over her, om jeg så barnet var slitent så kunne en heller sagt fra. Jeg går for tiden uten jobb og har sagt i barnehagen at terskelen kan være lav for å ringe når jeg går sånn. Hadde det ikke vært for barna i barnehagen hadde de som jobbet der ikke hatt jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå