ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jenta vår er 3 år, og ligger fortsatt i sprinkelseng, men vi har tatt av den ene siden/ kanten, slik at hun kan gå oppi og ut som hun vil. Men hva er vanlig når man bytter ut sprinkelsenga, gå over til junior seng eller gå rett til vanlig 200x70/90?? For hvor lenge kan dem evt ligge i juniorseng? Takk for svar!!!
tine0810 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 vi byttet til Juniorseng da mini var ca 1,5 år.....og den er vel 1,70 lang eller noe sånn...:-)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Skjønner vi er litt sent ute:) men hun at trives så godt i sprinkelsengen;-) men lure på om det er litt "bortkastet" å bytte til juniorseng nå?
Lemonia Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes ikke dere er sent ute. Det er jo ikke noe poeng i å bytte seng så lenge sprinkelsengen passer. Gutten vår skal få nytt rom, og da også gå over til vanlig seng, neste sommer og da er han 2½. Litt usikker på om vi skal gidde å kjøpe juniorseng. Det føles litt bortkastet, for den må jo byttes ut en eller annen gang uansett så det virker mer fornuftig å bare gå rett på en vanlig seng.
HegeAE Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Når jenta di er så stor som ho er no, så ville eg ikkje brukt penger på ei juniorseng. Om 2 år så vil senga vere for lita. Eg gjekk for stor seng med ein gang til mi eldste jente som og var 3 år før ho byttta til stor seng.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Gutten vår byttet seng da han akkurat hadde fylt 2 år, og vi gikk for stor seng med en gang. Om dere har plass til det på rommet, ser jeg egentlig ingen grunn til å gå innom juniorseng. Blir jo bare en ekstra utgift som etter min mening er unødvendig...
dårligfantasi Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Gutten vår er akkurat fylt 3 år og fikk seg ny seng for noen uker siden (han har også brukt sprinkelsengen så lenge, da det ikke har vært noen problemer med det.) Og han har nå fått seg helt vanlig seng, som funker kjempebra
Mazza** Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Gutten min er akkuratt fylt 3 og han ligger fortsatt i sprinkelsengen, dog med fronten tatt bort. Tenkte han skulle få ligge i den litt til, fordi han fortsatt har grei plass og at det da blir mer plass å leke på rommet. tenker han får ny seng etter jul Han ( og pappaen) ønsker seg Lynet Mcqueen bilseng til 5000 kr, så må vel spare litt først hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå