Gå til innhold

Genialt, opprydding av Lego

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lego, gutten er ferdig med å leke, og det ligger strødd utover. Så må det ryddes. Sette seg ned og plukke opp alt..

Når jeg hentet i barnehagen i dag, så jeg hvordan de gjorde det. Feiebrett og kost. Genialt. Tar bare en brøkdelen av tiden.

Hvorfor har ikke jeg tenkt på det tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker langkosten:-) orker ikke bøye meg så mye opp og ned med stor mage....he he

Skrevet

hehe..

et annet triks som vi bruker i barnehagen er at vi har et stretch laken og putter all legoen oppi der. så fester vi lakenet på bordet..da er det lett å samle det sammen...;)

Skrevet

Eeeh, dette er noe min mamma gjorde da jeg var liten også, og jeg er 30 år.. hehe

Skrevet

Lar snuppa bygge for harde livet - bare en 3-4 greier å putte i lekekassa og det skal jeg fikse!

Skrevet

Jeg har en enklere metode. jeg har har sydd på hemper( noe som lingner belte hemper på ei bukse ) på et stort stoffstykke, når de leker legges det på gulvet og da de er ferdig bare snurpes den sammen med et tau og tøystykke blir en pose som legoen ligger i .

Skrevet

tvkrus: akkurat sånn gjorde mamma da vi var små, det er veldig lurt. Og utrolig kejkt å kunne henge posen på en krok på veggen altså!

Skrevet

Genialt! Det skal jeg også begynne å gjøre. Her i huset har vi forøvrig sortert all legoen på farge - også et strålende konsept når man har ørten tusen legoklosser i alle mulige farger og fasonger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...