Gå til innhold

De 2 voksne mennene som gikk videre i x-factor..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva får deg til å tro det? Med tanke på den bakgrunnen han ene har, så er det slik jeg ser det mer sannsynlig at det er snakk om han andre personen er en behandler (miljøarbeider el.l.) som sammen med pasienten har brukt musikken som en del av arbeidet med å bli rusfri...

Skrevet

Vet ikke helt, fikk bare litt gayvibber av dem.. mulig jeg er på bærtur:)

Skrevet

Evt er de to rusavhengige som har funnet hverandre som venner i kampen mot avhengigheten. En slik ting setter ganske dype spor i livet og kan ofte føre til at veldig sterke vennskapsbånd knyttes.

Skrevet

Radaren min funker visst ikke helt:)

Skrevet

Det kan godt hende du har rett altså. Jeg bare kommer med alternative forslag. ;)

Skrevet

Jeg fikk også litt følelsen av at de er et par, men tror ikke det stemmer. Det er også bare han med farget hår som har vært narkoman, tror jeg. Det hørtes slik ut i et intervju med dem. Jeg synes han lyseste av dem hadde en veldig fin stemme!

Skrevet

Høres slik ut? Han sa det jo rett ut da, "for noen år siden spiste jeg middag på Røde Kors-huset" Og så snakket han om at han hadde vært på avrusning i to år og senere tatt lærerutdannelsen. Tror ikke de er et par, men det vet jeg ingenting om. Tenkte egentlig at de hadde blitt kjent med hverandre gjennom arbeidet, altså at de er kolleger.

Skrevet

Det stod i en avisartikkel jeg leste i går at begge har hatt problemer med rus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...