tommelita Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 nå har jeg sett overalt...Er det virkelig ingen som selger parkdresser uten for?? jeg finner bare vinterdresser....
It's all about me Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Obs pleier å ha HH sin som er veldig bra, holder i år etter år. Ellers tror jeg at jeg har sett den hos G-Sport også.
Ksenia & Anjem Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 barnihagen.no har salg Ellers har jeg en reima tec str 98 jeg skal selge til halv pris.. er som ny og ser ny ut
tommelita Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 jo så den på reklamen, rutete i brun og blå, men den var fora...
It's all about me Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Den finnes ufora også. Har sett på den selv, men gikk for todelt istedetfor. Dette var på Obs.
Tante Bassa Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kjøpte HH parkdress uten for på Flust.no, og hvis du har trumfpoeng å bruke trenger ikke dressen bli så dyr heller
tine0810 Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 har sett at de har på baby shop. hvertfall reima og troll...og noen flere merker også tror jeg.
tommelita Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2010 akkurat den str jeg er ute etter, Maria og Philip, hvor mye skal du ha for den, og kan den brukes til gutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå