MaYi Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Fikk idag vite at vi nok ikke får noen barnehageplass til sønnen vår fra januar av. Er mange som står på venteliste før oss,og alt er fullt. Har også hørt at det er lite med dagmammaer i området,så nå begynner jeg å få litt småpanikk! Men det jeg lurer på er om man får kontantstøtte om man ikke har barnet i barnehage,men uansett jobber? Besteforeldre kan jo ha barnet... Så inne på NAV at man fikk kontantstøtte ut fra hvor mange timer barnet er i barnehage,0 timer 3300,- , 1-8 timer 3000,- eks. Så utfra dette skjønner jeg det slik at man mottar kontantstøtte selv om man jobber. Tar jeg feil???
♡ A & E ♡ Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Så lenge barnet ikke er i barnehage får du full kontantstøtte
MaYi Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Ok,så hvis jeg har besteforeldre som kan passe barnet full tid,mens jeg jobber,mottar jeg kontantstøtte? Må ha det inn med t-skje her Syns bare det er så utrolig mye å sette seg inn i. Tusen takk for svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå