Gå til innhold

å ikke spise ting pga. religion er idioti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, det var greit å ha sånne regler for 2000 år siden når de som ble påtvunget disse reglene var ørkenboere. Synd at de religiøse ikke skjønner at det er nå 2010.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er din mening, å den skal jeg respektere, på lik linje som jeg respekterer at muslimer ikke spiser svin. Respekt!

Skrevet

Det du som ikke har peiling på religion. Har jo ingenting å gjøre med hvilken tid vi er i.

Har du lyst på litt katt eller?

Skrevet

Det har veldig mye å gjøre med hvilken tid vi er i. Husk når og hvor de religiøse tekstene ble skrevet!

Skrevet

Hvahar tid å gjøre med at muslimer ikke spiser svin?

Skrevet

Er det så vanskelig å skjønne at både mathygiene og dyreoppdrett var helt annerledes før i tiden?

Skrevet

Og de respekterer oss. ... Eller ikke.

Skrevet

Og du som er religionsekspert bør også vite at svin var engang forbudt av kristne, og det finnes enkelte kristne sekter i dag der svin er fortsatt forbudt.

Skrevet

Nei, de respekterer oss ikke.

Skrevet

Folk har sin rett til å selv velge hva de vil og ikke vil spise.

La oss snu på det, la oss si dere hadde en indisk familie til nabo dere kom godt overens med, og de flyttet hjem igjen. Dere dro på besøk, og ble servert slange, hund og katt til middag (det er normalt der).

Ville du ha spist det?

Skrevet

Spiser indere slange, hund og katt? Dette var nytt for meg.

Har spist slange før - namme! Har ikke spist hund eller katt og vet ikke om jeg har lyst i at jeg har hørt at det ikke smaker godt.

Skrevet

Det er et annet moment også.

Vi har veldig mange veldig kristne her i Norge, spesielt på sør- og vestlandet. De oppdrar barna sine i den kristne tro. De mener det er best for dem. De kritiseres ikke her.

Noen er nesten paniske på hva barnet får i seg av mat. Aldri halvfabrikater, sukker, burgere eller pølser. De mener det er best for barna deres. Vi kritiserer ikke dem.

Mange bruker bare Reima fordi de mener det er best for barna, selv om de kommer dårlig ut i tester. Vi kritiserer ikke dem

Muslimer gir ikke barne sine svinekjøtt. Fordi de mener det er best for barna deres. Vi kritisere det.....

Forelder velger selv hva de mener er best for barnet deres.

Respekter der, de gjør sine valg. Akkurat som at du gjør dine.

Skrevet

Disse hyperkristne mener at funksjonshemmede barn er guds straff for synd.

Skrevet

Det er et veldig lite fåtall som har fått alt for mye oppmerksomhet som mener det.

Poenget mitt er at de gjør det de mener er best for barnet sitt.

Respekter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...