Gå til innhold

HH eller Name It vinterdress???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke svare hvorfor enda for vi har aldri prøvd den, men i år prøver vi HH.

vi har hatt reima i alle år og nå i år ble jeg plutselig litt lei av reima egentlig og ville prøve noe nytt, så vi endte opp med HH. =)

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med HH, men har brukt Name It. Syntes den ble alt for fort slitt på rumpe og knær, så var ikke helt fornøyd... Kjøpte Troll med uttagbar ullinnerdress nå sist, veldig fornøyd!!!

Skrevet

hva ligger de på i pris for tiden (til en liten 2,5åring)

Skrevet

Har ingen erfaring med Name It men HH sin er veldig god. Hadde jeg ikke kjøpt Reima på salg i våres hadde det blitt HH.

Superduper kvalitet, veldig bra passform og holdt iallfall guttungen som var 3 forrige vinter god og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...