Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Klarte å søle tomatsaus på en tunika jeg har. Prøvde først å vaske den èn gang på vanlig måte (40 grader) uten at flekkene gikk bort. Deretter prøvde jeg å vaske den på samme måte, bare at jeg brukte Vanish i tillegg (kom ikke på å bruke det første gang). Men heller ikke denne gang gikk flekkene bort. Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få bort disse flekkene?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Lot du vanishen virke en stund på flekken før du la den i maskinen?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg brukte Vanish i pulverform. Man skal bruke en måleskje Vanish sammen med vaskepulveret. HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Sprayflaska er 100 ganger bedre. Tar til og med inntørka gammel bæsj. Pulveret er bare dritten i forhold og fjerner minimalt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Da får jeg prøve sprayen Men tror du den fortsatt virker etter å ha vasket plagget 2 ganger allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå