Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hahahaha... Stakkars deg som er fattig og dum. Hvit søppel kalles slike som dere på norsk! Synset synd på barna deres som vokser opp med dere som foreldre og dermed får et dårligere utgangspunkt enn andre barn!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 La meg gjette; du er en drittsur muslim, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 I barnehagen til datteren min er de fleste barn muslimske. På tvers av de forskjellige avdelingene, finnes det bare 3 jenter over 3år som er norske, og min datter som er britisk. Vi har alle prøvd å invitere de muslimske jentene på bursdagsfest, men de kommer aldri. Da står vi med masse rart og bare 1 eller 2 barn dukker opp. Det er dritt kjedelig. De gir ikke beskjed om at de ikke kommer, de stakkars barna våres forventer en bursdagsfest og det er utrolig kjedelig når ingen av de 20 eller 30 jentene dukker opp. Har kjøpt halal pølser flere ganger uten at de blir brukt, har unngikk å lage gele fordi jeg vet at de ikke kan spise den. Ser de foreldrene i barnehagen, har til og med spurt om barnet dems kommer - å jo da, det skal hun...men de kommer aldri allikevel Så vi har endelig funnet ut at vi ikke gidder å invitere dem lenger. Det er de muslimske foreldrene som mangler respekt, ikke oss.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Alla befalla, priser meg lykkelig for å ikke ha en eneste muslim i nærmiljøet!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 19:47: "Det er de muslimske foreldrene som mangler respekt, ikke oss." SÅÅÅÅ ENIG !!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Så du ber ikke barna fordi foreldrene ikke viser deg respekt? Snillt!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 hmmm... enda kjenner jeg ingen muslimer på en slik måte at jeg vil invitere dem hjem. Fattig er jeg ikke, og heller ikke rasist. Du høres ikke norsk ut, så kanskje du er muslimsk innvandrer? Dette utfra rettskrivingen, og kun det. Jeg vet også at mange kvier seg for å si fra om slike ting. Ikke alle vet at DU er muslim, og hvordan da tilrettelegge? Selv om utseendet ditt skulle tilsi muslim, eller noe annet en kristendom, så er det nemlig ikke sikkert at dette stemmer. Og da går jeg utfra at all mat er greit.... Jeg vet mange som ikke vil si hvilken religion de tilhører......
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Her har vi invitert alle og alle har kommet Om ikke har de gitt beskjed om at de ikke kunne komme. Og her i huset har alle som kommer blitt tatt hensyn til når det gjelder mat. Barna mine har venner som er muslimske og allergikere. Det er overhode ikke noe problem )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Hehehehe... Jeg er faktisk 100%norsk, tro det eller ei. Men de fleste mennesker jeg møter som har slike holdninger har lite eller ingen utdanning og dårlig økonomi. Kan virke som om de forsøker å legge skylden på muslimer for at de ikke har klart å skaffe seg et bedre liv. Rettskriving har aldri vert min sterke side for å si det mildt.... til deg som mente jeg måtte være invandrer grunnet skrivefeilene.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er ikke rasist, bare rasebevist
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er egentlig litt rasistisk. Jeg irriterer meg over lovbrytere som det er flertall av som ikk er norske, folk som snylter på nav og forventer alt av samfunnet uten å løfte en finger og i tillegg ler av hvor dumme vi er som gir dem denne friheten. Når det er sagt så tar jeg ikke alle under ett. Jeg har flere venninner og vennefamiler fra andre land. To av mine venninner er muslimer, ei fra Pakistan og ei fra Irak. De er supre! Hun fra Irak er en av mine nærmeste. Jeg gir alle en sjanse og noen fortjener den og andre ikke. Min venninne har barn på mine barns alder og de kommer hit i bursdager. Jeg lager vanlig mat så spiser de det de kan og det er vel egentlig bare gris de ikke spiser. Det er ofte pølser i bursdagene så da tar jeg bare en egen gryte med kylling eller kalkunpølser. Alt av kaker og godterier spiser de, men ikke gelatin selvfølgelig. En ting jeg har lært er at det er mange som er verre enn muslimene. Sveitsere og tyskere inviterer jeg ALDRI. De er grusomt gjerrige og utrolig sure. Det blir fort litt krigete samtale (jeg er best aktig). Det er også utrolig kjedelig å bli invitert tilbake til noen som alltid skal spare på alt. Det er ikke alle muslimer som ønsker å bli inkludert, men noen gjør og det syntes jeg er utrolig spennende og hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er overlykkelig for at barnhagen til barnet mitt er 100% fri for muslimske barn, kunne aldri i livet bodd i et område med overvekt av muslimske. Aldri!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 Noen muslimske barn i studentbarnehagen min unge går i og de kommer i bursdagsfester og foreldrene er like hyggelige som resten Men så er det mest oppegående folk der som tar høye utdanninger så de er triveligere mennesker enn mange andre uansett rase.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #14 Skrevet 2. oktober 2010 De som har høyere utdanning er TRVILIGERE!? hvor faen får du det fra? En person med lavere utdanning kan da være like grei! :S Men når det er sakt så HATER jeg muslimer, irakere, tyrkere og ja...de som tror på Allah rett og slett... Har faen meg ALDRI møtt ensnill person som tror på "Allah" De kan godt komme fra Somalia, gå i normale klær, snakke norsk, ha jobb og IKKE tro på allah...da er de greie... Men når de kommer i de stygge gardinene sine og den dritten de har på hodet..ikke kan norsk, snylter NAV og oppfordrer barna sine til vold..NEI da kan de for helvette ha seg ut av landet... Egentlig så drømmer jeg om at noen utrydder de som tror på Allah, slipper atombomer i landene deres og sånn
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #16 Skrevet 2. oktober 2010 Hun for vel et slikt inntrykk fra fjols som deg selvfølgelig.. Jeg for min del er glad jeg bor i et område med blandig av blant annet muslimske, kristne, ateistiske mennesker. Litt mangfold er bra, ellers ville jeg endt opp som en av dere "jeg er ikke rasist, jeg er rasebevisst" Kanskje du er rasebevist, men du er like fullt stokk dum, det eksisterer ikke menneskelige "raser" vi er alle samme rase, ellers kunne vi for eksempel ikke fått barn med hverandre. Det finnes forøvrig de som mener at kineserne er en annen rase, og egentlig er utenomjordiske, men jeg misstenker at det bare er rykter:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #17 Skrevet 2. oktober 2010 hvordan i helvette vet du om je har høy eller lav utdanning? TAPER
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #18 Skrevet 2. oktober 2010 Egentlig tror jeg 1214 er en spøk... En person med lavere utdanning (inneforstått henne selv) kan da være like grei..hvorpå hun elegant følger opp med "drømmer om at noen utrydder de som tror på Allah, slipper atombomer i landene deres:)" Oki... (forresten er det stor fare for at hvis vi begynner å slippe atombomer i hode på alle muslimer, så utryddes alt liv på planeten utenom kakelakker..)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #19 Skrevet 2. oktober 2010 Bare et skudd i blinde... Men altså høy utdanning er ikke set samme som å være hyggelig og inteligent, men dessverre er det ofte folk med lav utdanning/dårlig råd osv som kommer med slike absolutte utsagn som foreksempel jeg hater alle muslimer, eller alle tyrkere, osv. Mer kunnskap gir ofte mer innsikt, også blir man ikke like bastant i sine holdninger lengre, fordi man forstår at de finnes flere sider ved en sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå