Gå til innhold

Hva hadde dere gjort....ang familie og FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å har rett og slett lite/ingen kontakt med mamma og søsken. Grunn: samboeren til mamma, i snart 20 år har han vært jævli mot meg, og etter at jeg ba han om å holde seg vekk fra meg så har jeg fått et bedre liv. men saken er jo at jeg har ikke snakka med mamma på en mnd, ikke spør ho etter unga, ingenting. Søskna mine er også begynnt å holde seg vekk, og spør jeg om noe, eller prøver jeg å få i gang en samtale, så er det bare små ekle kommentarer å få tilbake. Og det sårer veldig.

Mamma kan også fint invitere søster/type på middag via FB....bare for å gi faen i meg..

Hva hadde dere gjort? sletta de fra lista? blokka de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det du ba samboeren hennes holde seg vekk fra deg? Er det en mnd siden eller har det skjedd noe annet for en mnd siden?

Klart det sårer deg at de velger hans side framfor å støtte deg. Jeg skjønner deg utrolig godt for jeg har det på samme måten selv. Mamma støtter min psykopatiske stefar som gjorde min barndom og oppvekst til et helvete.

Jeg har knapt noe kontakt med de. Jeg har det bedre, men etter at jeg fikk barn synes jeg det er trist at ikke de skal bli kjent med sin mormor, men hun velger den drittsekken framfor oss.

Jeg foreslår at du opptrer som om livet ditt er en dans på roser uten de. Skriv likedane mld på din facebookstatus som de gjør. Noe alla : "åhh, så koselig med middagsbesøk fra min snille svigermor " osv....

Ville du heller ha et råd om å heve deg over det og lev livet videre uten å se deg tilbake? Du kan gjøre det også, men dette er morsommere :-)

Skrevet

Han ba jeg vel om å ha et fint liv videre uten meg og ungene for to mnd siden..og i den tiden der, så var det lite kontakt med mamma og søsken...og nå er det ingenting.

Ho fikk vel et valg ja...meg og ungene eller han...valget var tydeligvis enkelt...

Hadde jeg bare hatt en svigermor, så skulle jeg gjort det..haha :)

Jeg er alenemor...

Det hender ho liker statusene mine, men det er sjeldent. Og i går så tok ho kontakt. Lurte på om jeg hadde noen kjoler, så jeg tenkte...javel...ja, sa jeg det har jeg vel.. de henger her, så bare kom å se.. men det har hun ikke svart helt på, så ho kommer nok ikke for å låne.. Hun hadde vel håpa jeg skulle komme ned med de..

Hva annet kan jeg gjøre? jeg har blokka samboeren hennes fra FB, han har hatt bursdag, men ikke fikk vi invite til kaffe el noe, og jeg gratulerte han heller ikke med dagen.

tar gjerne i mot flere tips jeg altså...

å heve seg over det....vel...kjedelig det å...koster så mye krefter jeg vil bruke på andre ting...

HI

Skrevet

Du kan jo ha kontakt med din mor ved f.eks å sende private meldingert til henne. Inviter henne på café eller på besøk.

Vent litt med å slette de.

Skrevet

Hvorfor skal jeg ha kontakt med min mor? ho har ikke spurt om ungene på over en mnd, ikke spurt om ho kan få møte de(det er to unger, og de eneste barnebarn) INGENTING... dvs, ho er ikke hakket bedre enn han...

Spør ikke hvordan det går med meg heller for den saks skyld...

Skrevet

Høres ut som dere har et barnslig fjernt forhold. Kan ikke bare en av dere være den voksne å ta en avgjørelse. Alle vil jo ha kontakt med mammaen sin. Ta en prat da vel.

Skrevet

Ja, mulig det er barnslig, men jeg orker faktisk ikke bare være god nok når samboeren hennes er vekk, og det vil jeg heller ikke at ungene mine skal være. Kan aldri ha dem når han er hjemme, men med en gang han reiser, så er ho der... hva er vitsen egentlig?

Skrevet

Gi F i henne og kutt kontakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...