Gå til innhold

Dere med barn på SFO/Aktivitets skolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barna mat? Hva får de å spise?

Hvordan er kjøkkenet?

Hvor mange barn er det?

Jeg jobber på SFO og trenger nye innsalg på menyen vår.

Vi serverer frukt daglig, men er dårlige på grønnsaker.

barna får havregrøt noe som er meget populært, tomatsuppe, brød, pasta med saus. korn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostesmørbrød, fiskepinner, kjøttboller, fiskekaker.

Skrevet

Jeg jobber på en aktivitetsskole,og hos oss får barna mat hver dag,varmmat 4 ganger i uka ca.

Hos oss er det litt over 100 barn,og kjøkkenet er vel helt greit,2 komfyrer,ikke særlig stort,men er et åpent kjøkken så det er på en måte en del av "fellesrommet".

Føler vi er ganske gode på matfronten,er flinke til å variere,stort sett sunn mat,men er det noe spesielt hender det det blir pølser eller pizza.

Det som går igjen hos oss er tomatsuppe,risgrøt,spagetti m kjøttdeig,grønnsakssuppe,pastasalat m kylling/skinke og vegetar,fiskepinner m ris og grønnsaker,brokkoligrateng m makaroni og evnt kyllingpølse,fiskeboller m poteter og gulerøtter,blomkålsuppe,kjøttboller m ris/pasta/poteter og grønnsaker,forskjelllige typer gryteretter,lapskaus+++

De dagene det ikke er varmmat,er det brødmat,alltid med agurk,tomat,paprika osv,eller frokostblandinger(de sunne) og korn med biola.

Rundt juletider lager vi også julemat,har hatt ribbe,medisterkaker,skinkesteik med alt tilbehør og pinnekjøtt.Neste uke skal vi ha fårikål,og har til og med hatt lammesteik i påsken;)

Håper du fikk litt inspirasjon!

Skrevet

takk det fikk jeg. vi har ca 90 barn mer enn dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...