Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Gikk ned 5 kg i fjor, var begynt å bli ganske fornøyd. Så mistet jeg litt motivasjonen.. begynte på skole i august, har hatt masse annet og tenke på osv. Jeg var 70 kg i sommer (er 176 cm), gikk på vekta i dag da jeg har følt meg litt kvapsete i det siste, og vekta viste 74 kg:( Nå har jeg bare lyst å grine!! Selvtilliten går rett i dass. Jeg som endelig hadde klart å gå ned litt.. har vært 76 på det meste, og nå er jeg bare 2 kg unna der..herregud. At jeg aldri lærer. Måtte bare klage litt..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Har det helt likt som deg!! Gikk ned i fjor høst/vinter, men gikk opp i påsken og på våren igjen, og kommer meg FAEN ikke ned igjen... er ikke flink nok, selvdisiplin lik 0.. Hater meg selv for at jeg ikke klarer å gå ned i vekt.. Klarer å trene, men er ikke flink nok til å motstå fristelser.....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Uff, håper det hjalp å klage. Lykke til med å gå ned igjen
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er så sint på meg selv for at jeg ikke har veid meg på ukesvis, da hadde jeg jo sett at dette går feil vei! Har bare fortrengt fakta og skyldt på vann i kroppen jeg.. I wish! Hilsen tjukkebollefeita.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Har heldigvis "bare" lagt på meg 3 cm rundt midjen (fra 76 til 79 cm), beina derimot er en annen sak...ser ut som tømmerstokker, alt legger seg der.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Forstår godt at mange ender opp som jojo-slankere, for det er veldig slitsomt å alltid måtte tenke på hva en putter i munnen
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Veldig slitsomt. Jeg kan ikke unne meg noe som helst usunt, ikke engang i helgen hvis jeg skal klare å gå ned i vekt. Og hvor kos er det liksom... det er ikke det samme å knaske gulerøtter... :-(
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 stopp nå mens du enda har sjans. jeg la på meg to kg på to uker i sommerferien og etter en mnd var de borte igjen. kun du som kan gjøre noe med det, 4 kg ned igjen klarer du så fint som bare det!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg skal absolutt ha de av igjen ja! Er på en måte glad jeg gikk på vekta i dag, for jeg bare fortrenger fakta dersom jeg ikke ser at tallet på vekta har økt. Skylder bare på klær som har krympet i vask eller vann i kroppen.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå