Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei, noen som kan hjelpe meg med tips til dåpsgave til en gutt. Gjerne noe jeg kan kjøpe på nett.
Lilleleen Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg fikk mange fine ting til min sønn, så har noen forslag: *Sparebøsse i sølv (slik fra gullsmeden) *Hylse til å ha dåpsattesten i *Skrin til min første tann og første hårlokk *Penger *Barneservise *Fotoalbum *Ramme til å sette inn bilde og ha et hånd eller fotavtrykk ved siden av ( kjøpt på Notabene) *smykke med ingravert navn *Penger *Gavekort til barnefotografering Ellers så ga jeg en tripp trapp stol i dåpsgave. Foreldrene ønsket seg det )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Tusen takk for mange bra forslag God helg Lilleeleen
Lilleleen Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 God helg til deg også, og lykke til med å finne gave )
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 nydelige barnebilder her: http://www.vintagepaintings.no/ har gitt bort et par av dem med stor suksess
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Du har fått listet opp mange tradisjonelle gaver, men man kan være litt orginal også. Barnebøker eller sangbøker er fine dåpsgaver som kan gi enorm glede. Gjerne litt "store og viktige" bøker da, og ikke en liten pekebok. Om foreldrene er opptatt av denslags, selvfølgelig. Noen er jo ikke det. Ellers kan man kjøpe flotte leker av tre, eller lamas leker som er pedagogisk riktig, om det er noe de bryr seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå