Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Og jeg skulle bare ha en hostemikstur tilsatt litt. Hva skal jeg gjøre med det?Tør ikke ta det. Skulle kanskje menget meg blant de narkomane og solgt det? Liker narkomane morfin i flytende form eller foretrekker de kun piller?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 han oppdaget din sterke ADHD i samme slengen! da er det jo ikke så rart du fikk det
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Nope, har ikke ADHD. Men hva skal jeg gjøre med flasken når jeg åpenbart ikke skal ha det selv?Vet at legen min er litt surrete, skal jeg bare returnere den eller være frekk og freidig og selge den til de som måtte ville ha? HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Ta hele greia sjøl, så kanskje vi får litt fred fra de tåpelige innleggene dine!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 drikk opp hele du så kankskje deg kan bli slutt på disse tulleinnleggene!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Og det var ingen reaksjoner fra apoteket om at du plutselig skulle ha morfinmikstur? Fortsatt; Nice try!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Har også fått den hostesaften Cosylan eller hva den heter. Helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 ren morfin i miksturform?? hva har du fått da? og det (morfin) har ingen effekt på adhd pasienter, tro du meg..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Cosylan er helt greit å ta når man er forkjølet og hoster. Men pass deg, det er ikke lurt å ta hele flaska i slengen. DU er dum nok til å tro at det er det som er meningen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 INGEN EFFEKT PÅ ADHD PASIENTER?! skal vi vedde? En i familien min har veldig veldig sterk adhd og han får morfin! Det roer han ned!! snakk om noe du vet noe om!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #13 Skrevet 1. oktober 2010 hmmm, merkelig, jeg blir kvikkere av morfin og har adhd, blir ikke sløv og trøtt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 Den trur jeg veldig lite på. Fortell meg hva den medesinen heter. Har aldrig hørt at noen får morfin grunnet Ad/hd
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 haha.. jeg har adhd og får ritalin. morfin til adhd pasienter faktisk!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 broren til samboeren min får ritalin og amfetamin, DET skal roe adhd pasienter, ikke MORFIN!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 Du blir nok populær. Narkomane tar i på hva som helst. Men kos deg med den selv, du...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #18 Skrevet 1. oktober 2010 ØØøøøh, Cosylan er da helt vanlig å få...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #19 Skrevet 1. oktober 2010 15.41 Jeg har adhd selv, og forresten har ikke morfin og ritalin noe med hverandre å gjøre, for oss med adhd så fungerer som regel slike ting (som feks. morfin oppkvikkende ikke avslappende..) Så prat ikke om noe du selv ikke har forståelse om.. fikk forresten ikke med meg navnet på denne såkalte morfin hostesaften din?? flere typer hostesaft som INNEHOLDER morfin, men det var ikke det du skrev.. rusa kanskje...........
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2010 #20 Skrevet 1. oktober 2010 Er det rart det er mye merkelige forestillinger ang Ad/Hd, når man kan få seg til å si at man behandler det med morfin!!! Uff, og uff..... Ang morfin i hostesaft, så regner jeg med det er Cosylan du har fått, og det er vel ikke heller helt uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå