Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 hun er så utrolig flink å synge. det har jeg jo alltid visst.. men i går fikk jeg høre fra barnehagen at hun er så flink å synge at når de skal ha cd innspilling i barnehagen skal hun få synge ene sangen helt alene. var hvis bare henne som skulle det. hun elsker å synge og i tillegg til at hun synger veldig fint så lærer hun seg sangene på en to tre.. litt før hun fylte 2 år kunne hun hele tante sofie sin sang på rams. hehe.. alle versene. hehe.. så ja jeg er en veldig stolt mamma og måtte bare få skryte litt i dag..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Så gøy da!! La deg selv være stolt Vi fortjener det vi mammar
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Det skjønner jeg godt at du er stolt av! Så bra!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Så flott, du har god grunn til å være stolt! Det er så herlig med barn som liker å synge!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 ja ikke sant.. men man har jo rett til å være stolt over aller barna... men av og til føler man jo for å uttrykke det mer... gleder meg masse til å få den cden... men får den nok til jul tror jeg.. blir en kjempe julaften..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå