Gå til innhold

jentetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli med på jentetur i helga. Jeg omgås ikke de fleste sånn annet enn på en sjelden fest. Nå har det seg slik at vi skal på tur til hjembyen min som jeg nesten aldrig er i. Jentene jeg skal reise sammen med er litt trege..eller rettere sagt så er jeg litt mer glad i fest og morro. Noen av de som skal være med er ganske "sjefete" og dominerende. Så jeg vet at de fleste vil "dilte" etter dems pipe. Tidligere har vi dratt ut på byen begge dagene. Nå vet at det har blitt snakket om at vi skal ta det myyye mer med ro. Boooooring!

Livet mitt består av mann og barn nesten 95 % av min fritid. De andre har ungene annen hver uke, så da sier det seg selv at de har mer barnefri. Ville ikke vært foruten altså-er takknemlig!!!!!Er faktisk bare jeg av dem som fortsatt er gift og har flere barn med samme far.

MEN, er jeg slem hvis jeg finner ut at jeg vil dra på byen? Vet det er jentetur, men er som sagt aldrig ute i hjembyen min. Hadde vært så gøy om jeg så noen kjente!Hva synes dere? Vær ærlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir teit hvis du går på byen alene. enten blir du med på jentetur fordi du har lyst å dra på tur med akkurat de jenetene, og fordi du vil være sammen med de, eller så takker du nei.

Da får du dra med noen andre eller alene senere for å feste.

Jeg hadde blitt fornermet.

Skrevet

Herregud hva er galt med å dra på byen bare fordi du har mann og barn.

Gjør det hele tiden.... men det betyr jo ikke at jeg roter eller flørter med gutter for det.

Dra på byen men oppfør deg. Ikke gjør noe du ikke kan stå for.

Kos deg

Skrevet

Detta er en hyttetur på en helg. Og som sagt så er denne hytta i min hjemby. Jeg som har "fikset" hytta billig for dem. Tror det blir siste gang jeg er med denne gjengen...

Jeg er 100% trofast mot min mann. Elsker da mannen min. MEN, vet at dt er noen som kanskje tviler litt på meg. Noen vil kanskje si at jeg har utseendet med meg og derfor ønsker oppmerksomhet på byen...Lei av fordommer!!!!Mannen min stoler på meg som bare det.Jeg er veldig blid og kan bli tatt som flørt, men jeg flørter overhode ikke altså!!

Skrevet

Jeg tenker ikke på det om du flørter eller ikke. men å dra på jentetur en helg og gå ut alene fordi de andre jentene ikke har lyst synes jeg er dårlig gjort. Man holder da sammen og finner på noe hyggelig alle sammen.

Skrevet

Heggeguuuud folkens... Er det teit at hu har lyst til å lufte seg litt når hun først har mulighet... Er ditt valg HI,like mye som det er venninnene dine sitt valg å ta det rooolig,pøh,gjør som du vil,det blir gøyest:)

Skrevet

14:13

Eller er det dårlig gjort at de ikke vil være med hun en tur ut når hu først har mulighet???

Skrevet

Jeg forstår hva du skal fram til, HI. Jeg syns du skal prøve å lure med deg alle jentene ut. Dere kan jo finne på noe koselig på dagen og ta dere en real fest på lørdagskvelden? Man må da kunne kombinere fest og kos når man endelig er på jentetur? :)

Skrevet

Kan jo hende det er flere som har lyst til å ta en tur ut, man må ikke på død og liv være sammen hele tiden, selv om man er på tur sammen.

Hadde jeg vært en av jentene, så hadde ikke jeg brydd meg om du dro på byen og jeg gikk å la meg.

For siden det er en helgetur så regner jeg med at dere er sammen på dagtid.

Skrevet

HI

14.25

Ja, det var det jeg håpet på også. Jeg blir ikke sånn fyllesjuk at jeg ikke orker noe dagen derpå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...