Gå til innhold

Blir så skuffa hver bursdag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bursdag og ingen gave fra gubben....

Dette skjer hver gang...Må være med selv å ordne det:-(

Hva med en overraskelse en gang innimellom kanskje!

i dag sier han, ja..du får prøve å finne deg en tlf du liker da!

Sa ifra til han at jeg synes det hadde vært hyggelig at han kunne kalre å kjøpe denne bursdagsgaven uten meg...

Hvis han hadde brukt hue litt, så hadde han husket at jeg ønsker meg tlf, gavekort..så jeg kan kjøpe meg klær, krølltang.... +++...

Jeg har alltid noe til han på bursdager og farsdager, jul osv....

Sikkert unødvendig å klage...Men, jeg gjør det fordet !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Skjønner godt at du blir irritert - det hadde jeg også blitt..tror jeg hadde forlangt at han skulle finne på noe selv! Har heldigvis en mann som liker å finne på overraskelser til bursdagen min :)

Skrevet

Hva er forskjellen på å få ett gavekort, og at du blir med å kjøper mobilen selv?

Skrevet

forskjellen er han han ALdi klarer å finne på noe selv....

Og faktisk komme med en gave uten at jeg må være med !

Synes det er skuffende at han ikke anstrenger seg mer

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Jeg skjønner at du blir irritert. Mannen min kommer alltid med gavekort fra kjøpesenteret han jobber på. Litt kjedelig å alltid vite hva jeg får, men det kommer alltid kjekt med ;)

Skrevet

Jeg hadde bursdag i sommer, fortsatt ikke fått en gave en gang, men tar ikke på vei av det..

Men, det jeg skulle si da:

Kanskje han er som samboeren min, redd for å kjøpe feil og skuffe deg, eller rett og slett ikke klarer å se for seg hva du ville ønsket/likt. Gavekort er jo så kjederlig å gi...

Menn tenker ikke som oss vet du..

Tips til neste år: Gi en "ønskeliste", rett og slett en veiledning med valg muligheter, gjør det lettere for han å finne noe da :)

Skrevet

Kjøp selv på hans Visa så får du garantert noe du liker! ;)

Ser ikke helt forskjellen på at du får gavekort kontra Visakortet og handler selv...

Skrevet

Skjønner du ikke?

Det har jo noe med at om en person tar seg bry verdt å faktisk kjøpe noe til sin kjære, så har man tenkt og gjort noe for den personen.

Om man bare gir vekk visakortet så legger man bare ansvaret over på personen selv! Altså man gidder ikke ofre så innmari mange kalorier på å skaffe dama noe hun ønsker!

Og HI her tror jeg faktisk mest av alt ønsker at mannen skal ta seg bryet å køpe noe, få det pakket inn, og til og med kanskje skrevet et kort! Og hva som da hadde vært inne i pressangen ville så og si vært revnende likegyldig!

Skrevet

Skriv en ønskeliste til ham, og gi den til han NÅ :)

Min ønskeliste :

1. At Du overrasker meg med en gave. Noe jeg ønsker meg, men som DU fikser.

2. Mobiltelefon (Som DU finner ut at passer for meg, og som du vet jeg blir glad for)

3.

4.

PS! Husk å deponering eller byttelapp ;-)

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN FORRESSTEN :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Kanskje du skulle fortelle ham dette?

Er jo ikke sikkert han bryr seg om det og derfor ikke tenker over at du kan bli skuffet i det hele tatt.

Det hjelper ofte å snakke sammen.

Skjønner forresten veldig godt at du blir skuffet. Jeg hadde begynt å gråte :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Slik gjør du det for å få bukt med problemet, det fungerte her:

Mannen min var akkurat like elendig som din til å finne på noe selv. Fikk alltid beskjed om å "gå ut og kjøp deg noe du vil ha du, så får du igjen penger av meg etterpå".

Ett år var jeg så drittlei av dette at jeg gikk og kjøpte meg en 42" plasmatv. Dette var mens de fortsatt var ganske dyre og vi hadde sånn diger kassetv fra før som tok halve stua.

Når han fikk presentert kvitteringen for den fine bursdagspresangen min sluttet han å be meg om å ordne det selv. :o)

Skrevet

HI her....

Takker for hilsner...

Har fortalt han om hvoran jeg føler det flere ganger, men i dag tror jeg faktisk han skjønte det... Lovet meg å bli flinkere.. :-) Så får tiden vise

Men, en ønskeliste skal jeg jammen meg gi han neste gang.

Og som noen sa...Så er det ikke hva som er i pakka som er så viktig, men at han har tatt seg bryet med å finne noe til meg...

Skjønner at det kan være vanskelig å finne noe og han kan være redd for at jeg ikke liker det.... Men, jeg hadde blitt gla uansett bare han hadde anstrengt seg bittelitt...

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Jeg og gubben har bare bestemt at gaver til hverandre dropper vi. Så denne skuffelsen har jeg faktisk ikke kjent på. Syns det er deilig å slippe og gå rundt å ha skjulte forventninger til hverandre.

Vi går heller ut en kveld alene, spiser god mat og kanskje kino:)

Syns det er vel så koselig som en gave:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...