Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei, jeg er gravid med mitt 3barn (har akkurat funnet det ut). Da jeg var gravid med nr 2, så fikk jeg gå til kontroller ved gyn.pol.,fordi jeg gikk regelmessig til kontroll for noe annet ved sykehuset,og da mente legen at jeg bare kunne ha kontrollene på pol. istedefor å dra sånn frem og tilbake. Ved den siste sv.kontrollen, fant de ut at babyen ikke hadde puls og måtte da ha ks. Det hele var veldig dramatisk, og det var så mange tilfeldigheter som spilte inn, et eksempel var at jm som jeg skulle på kontroll hos ringte meg kvelden før og dpurte om det var greit at ho satt timen litt tidligere. Og da jeg så kom, så fikk jeg komme inn en halvtime før planlagt tid. Pluss at legen som utførte ul på meg på pol.klinikken og som utførte operasjonen,skulle egnetlig ikke være der,han var bare innom poliklinikken med noen papirer og hadde da egentlig fri. Nå er jeg så nervøs for at 3gangen går det virkelig galt. (med 1mann, måtte jeg inn til vending, og da han kom ut hadde han navlestrengen snurret 3ganger rundt nakken,og hadde bare 2 på apgarescoren) Går det an å gå til sv.kontroller på poliklinikken istedefor hos legen? Hadde jeg gått til legen med nr 2,så hadde ikke jenta mi vært i live nå ifølge legene på sykehuset:( Jeg er så nervøs........ Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer med graviditeten! Tror det lureste du gjør er å kontakte sykehuset du fødte på, forklare situasjonen og få svar derfra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå