Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg vurderer å snakke med legen om pergotime. Hvor lang tid tok det for dere å få det til etter dere begynte med det? Kan legen skrive resept på det uten at jeg må til utredning først? Vi har holdt på i 8mnd nå... Er det ellers noen grunnlag til å bli nektet å få det?
Spinella Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Du får pergotime hos gynekologen, ikke hos fastlege. Vet dere grunnn til at dere ikke blir gravide? Dere vil nok bli nødt til å begynne på en utredning, sjekke sædkvalitet og om du har eggløsning etc. Jeg fikk konstatert at jeg ikke har eggløsning, ble satt på en dobbel pergokur, ble gravid på første forsøk Har nå ti dager igjen til termin
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så mye Moro at dere fikk det til på første forsøk Så fastlegen har ikke lov til å skrive det ut da eller? :s Jeg har vært hos gynekologen, og samme dag jeg var der hadde jeg faktisk eggeløsning, men det skjer jo ingenting likevel... Han har to fra før, så jeg vet jo at han har fått det til, men det kan vel kanskje være forandringer hos han også. Jeg har heller ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere, men da har jeg liksom ikke prøvd på det, og da har jeg mistet. Nå som jeg vil, skjer det ingenting HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå