Indigo 08-10-13 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei. Har altså en 3 uker gammel baby og en gutt på 22 mnd. Trodde vi skulle klare oss uten søskenvogn, og kjøpte heller ei Simo trille til storebror for å sove i bhg. Lillebror overtok Simo kombi. Men nå skjønner jeg at det var dumt at jeg heller ikke innvisterte i ei søskenvogn! Trenger tips om ei billig søskenvogn med god bag til bruk i kalde nord om vinteren..! På forhånd takk:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Den billigste jeg vet om er carena. Har sett på en selv med svingbare hjul foran. Koster 4000 kr helt ny. Carena double swing tror jeg den heter. Vi går nok for den. Men vi kjøper nok brukt tenker jeg.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Har du sjekket FINN? Ligger vel på 500-2000 kr der. Prøv brukt barneutstyrs market i regi av grønn hverdag dersom du bor i/nært en by. (Skal være to slike i Bodø i oktober).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Vi vurderte også Carena Double swing, men etter å ha googlet litt rundt, falt valget på GT Safari Dobbel istedet- og vi angrer IKKE =) Den er suupergod å trille, pga svingbart (men låsbart) forhjul og lav vekt, og koster også bare 4000 kr ny; http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html
Indigo 08-10-13 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2010 Takk for svar:) De to vognene dere nevner; Carena og Gt Safari. Er det med en bagdel eller kommer det i tillegg?? I så fall kjøper jeg heller en ny en slik, enn å bruke 4-5000 kr på ei brukt TFK eller Mountain B..
Anettemor82 Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24685781 Samme som denne har vi og vi er veldig fornøyd med den. Vi har også ca 20 mnd mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå