Simply Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Har en gutt på 108-109 cm, vil 116 være for lite ? Hun i butikken sa at siden det er reima som fører det merket så trodde hun at den ville være romslig, men visste ikke sikkert.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Nei, tror de er ganske normale i størrelsen, kanskje litt små? Vi hadde en slik til vår mellomste når han var 4 -4,5 år, og da hadde vi den i str 110. Han var litt liten for alderen og dressen satt godt på ham.
Simply Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 Søren også. Den er på tilbud nå og de hadde ikke større enn 116. Får ta han med meg i butikken og prøve den på.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 116 burde jo passe bra da? Prøv den på du ja, vil tro den passer :-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 synes de er akkurat riktig i str, vi har i 86.w
minni08 ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har den til jenta mi. Hun er snart 2 år og bruker noe 86, men mest 92 i klær. Vi har Lassiedressen i srt. 86, og den er god og rommeslig, og lang nok! Hun er en lang og slank frøken:) er vel Cubus som fører de dressene og de har åpent kjøp i 30 dager mot kvittering, så er jo bære å kjøpe å prøve hjemme det
Simply Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2010 Tror ikke det er cubus som fører de. Jeg har i hvert fall aldri sett det der. Jeg kjøpte den i en barnebutikk på Storo. Den var på tilbud, Førpris 799 kr, fikk den for 399 kr så jeg synes det var en for bra deal til å overse : ) Spurte om jeg kunne ta den med hjem å prøve, men fikk beskjed om at hvis den ikke passet så måtte jeg bytte den i en annen str. Hadde ikke fått igjen pengene. Og siden 116 var den største de hadde igjen så turde jeg ikke det. Men, tok med sønnen min i går og den passet. Ikke sikkert den passer hele vinteren men en stund i hvert fall.
mai mammaen til to Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 jeg så en på cubus i dag til 299.... vet ikke hvordan str er jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå