Gå til innhold

Er Lassie-dressene store i str. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 108-109 cm, vil 116 være for lite ?

Hun i butikken sa at siden det er reima som fører det merket så trodde hun at den ville være romslig, men visste ikke sikkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror de er ganske normale i størrelsen, kanskje litt små? Vi hadde en slik til vår mellomste når han var 4 -4,5 år, og da hadde vi den i str 110. Han var litt liten for alderen og dressen satt godt på ham.

Skrevet

Søren også. Den er på tilbud nå og de hadde ikke større enn 116.

Får ta han med meg i butikken og prøve den på.

Skrevet

116 burde jo passe bra da? Prøv den på du ja, vil tro den passer :-)

Skrevet

synes de er akkurat riktig i str, vi har i 86.w

Skrevet

Jeg har den til jenta mi. Hun er snart 2 år og bruker noe 86, men mest 92 i klær. Vi har Lassiedressen i srt. 86, og den er god og rommeslig, og lang nok! Hun er en lang og slank frøken:)

er vel Cubus som fører de dressene og de har åpent kjøp i 30 dager mot kvittering, så er jo bære å kjøpe å prøve hjemme det :)

Skrevet

Tror ikke det er cubus som fører de. Jeg har i hvert fall aldri sett det der.

Jeg kjøpte den i en barnebutikk på Storo. Den var på tilbud, Førpris 799 kr, fikk den for 399 kr så jeg synes det var en for bra deal til å overse : )

Spurte om jeg kunne ta den med hjem å prøve, men fikk beskjed om at hvis den ikke passet så måtte jeg bytte den i en annen str. Hadde ikke fått igjen pengene. Og siden 116 var den største de hadde igjen så turde jeg ikke det.

Men, tok med sønnen min i går og den passet. Ikke sikkert den passer hele vinteren men en stund i hvert fall.

Skrevet

jeg så en på cubus i dag til 299....;)

vet ikke hvordan str er jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...