Lillegull og meg Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 I den nye forbrukertesten kom Reima dårlig ut ang.det å være vannavvisende. Men hvis man bruker Tecwash, impregneringsmiddel, må den da bli like bra som de andre, hvis ikke bedre?! For går det an å bruke impregneringsmiddel på feks. Name it dressen? Det er vel ikke av Tec materiale? Noen som vet?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Grunnen til at den kom dårlig ut på vannavvisning var visst at årets modell ikke var klar enda, så de sendte inn en uferdig prøvemodell. Uansett så bruke i hvertfall jeg alltid Tecwash når jeg må vaske disse dressene. Først en som vasker dem, så en som re-impregnerer dem. Det aller beste er jo å ikke vaske dem i det hele tatt dersom det ikke er helt nødvendig. Vi vasker dem kun når de er blitt tisset i, de av en eller annen grunn stinker, eller om de er blitt lagret en god stund. I snitt bare 2-6 ganger på en hel sesong. Er de skitten, så spyler vi dem. Tror veldig mange ødelegger dressene sine ved å vaske dem for ofte, og på gal måte.
tine0810 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kjøpte med impregnering nå når jeg kjøpte reimadress (tec) på baby Shop, men damen i butikken sa at vi ikke trengte å impregnere før bruk......bare en sjelden gang innimellom sammen med vask senere....
Lillegull og meg Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 Hvor ofte må man egentlig impregnere dem? Hver gang man vasker?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg gjør det, men som nevnt så vasker jeg dem ikke så veldig ofte heller da. Bruker en del mindre middel enn det som står på flaskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå