Gå til innhold

Huff, det går rett igjennom :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg rimelig lei :/ Jeg har tørrhoste, og dette resulterer i slike hosteanfall som gjør at jeg tisser på meg :/ Litt om gangen riktignok, så et bind holder meg "tørr". Men herregud, er jeg virkelig SÅ slapp i muskulaturen der nede..! Har jo drevet med knipeøvelser ei god stund nå, men har ikke sjans å knipe igjen når jeg hoster. Føler at alt bare tyter ut der nede når jeg hoster som verst. Huff, hostet 1 uke nå, ingen bedring. Tør ikke ta medisiner for hosten heller. Og ingen kjerrigråd som hjelper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nettopp jobba meg gjennm to uker med halsbetennelse selv, og det gikk hardt utover bindbeholdningen ja! helt utrolig som det lekker! Tror ingen klarer å holde igjen nå som vi har en mnd igjen... Litt flaut da.... om nettene måtte jeg ofte skifte truse flere ganger selv om jeg hadde bind for å ta det verste... vi får bare slite oss gjennom det... er nok en av de vanlige gravidplagene som man bare vet om når man er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som æ sku ha sagt det sjøl. Æ e i uke 34 nu så har en stor mage. Æ har hosta i tre uka nu, hold på å bi galen. Sa seinest i dag te gubben at æ har et større forbruk på binn nu når æ e gravid en når æ ikke e det. Klar ikke å klip hardt nok før når de verste hostekulan kommer. Har brukt bisolvon mot hoste, men ingen effekt. Te slutt hosta æ på mæ strekk i musklan på sia. Va hos legen i dag og fikk cosylan hostesaft og paralgin forte mot smertan. Tengt heller ikke æ sku bruk nåkka først, men nu e det så ille at ungen får hold ut forbruket mitt. Håpa på bedring i løped av få daga så æ kan slutt med cosylan før e ikke det beste før ungen å få i seg. Huff vil bærre bi fresk og nybakt mamma, men bei litt ekstra slitsomt denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Fribol, men funka ikke her :/ Nå er heldigvis hosten litt på retur etter 2 uker, så nå vil jeg bare bli kvitt hosten til babyen kommer!

Men ja, forbruket på bind har økt kraftig hos meg også. Burde vært "bleie"avtale for oss voksne også... he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...