Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen?


oppned

Anbefalte innlegg

Jeg var sikker på at det ble September på meg, da jeg flere ganger i løpet av svangerskapet fikk beskjed om at det kunne bli prematurt eller i hvert fall før termin.. Nå har jeg to dager igjen til termin, og menstermin var i går.

Hvordan ligger dere an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme til å føde fra uke 34 så har måttet ta livet ekstremt mye med ro siden mars, men er i dag 37+4 og har da igjen 19 dager :) så nå har jeg begynt å støvsuge og tørke støv.. til samboerns store glede :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har igjen 17 dager!! hehe tiden går fort, men ååh så sakte allikevel..... magen har sunket og det merker jeg i ryggen.... (og på blæra!!!!)

jeg er klar for henne nuh!! men virker som hun syns det er llitt kaldt, for her er det nuuuuuull action som tyder på fødsel før termin.... d'oh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare 2 dager til termin. Men går nok max over. Så innstiller hodet på at innen 14 dager har jeg blitt mamma ;-) Har ikke et tegn på at noe skjer snart heller, ikke noen kynnere eller andre "vondter".

 

Hva gjør dere for å få dagene til å gå da?

Godt det er helg nå, må finne på noe med gubben for å få tankene på noe annet.Er såå klar for å føde :-p he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, her var hodet festet godt før uke 30, og magen har vært lav lenge.. Med premature rier i uke 35 ble det to uker sengeleie.. Da ble det mye hekling skal jeg si!

Etter det ble "trygt" (uke 37;) har dagene gått mye til husarbeid og da også å være i nærheten av sofaen. Ble fort sliten. Nå har jeg godt overskudd, og prøver å få gjort unna kjedelig papirarbeid og regnskap og slikt..

Tenkte jeg skulle prøve meg på å gå noen turer og se om det hjalp.. Vet ikke hva det hjelper på? At ungen skal synke? For bekkenet har ikke tillatt meg så lange turer tidligere, og jeg vil være forsiktig med å overbelaste noe.. Da stoler jeg helst på at kroppen har bestemt seg for når fødselen skal skje;).

 

Alt er klart for babyen.. Finner jo alltid på noe nytt å hekle, men likevel - selv om jeg sover godt om nettene (heldigvis) så er jeg litt skuffa når jeg våkner av meg selv.. og ikke av rier;) hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen her. Virker ut som jeg er den eneste med allverdens tid og som håper at fødselen drøyer litt enda.. men så har jeg vært gjennom det før og da er det jo ikke helt like spennende. Gruer meg endel til fødselen jeg, selv om jeg hadde en flott, rask og enkel fødsel sist.. Håper bare at jeg er uthvilt og har godt med krefter når den starter :-D

 

Lykke til alle sammen, ikke lenge til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

charlie9

Har 8 dager igjen i dag, og føler også jeg har allverdens tid. Kunne godt tenke meg at den lille avventer med sin ankomst til termin eller etter. Kjenner jeg blir stressa ved tanken på at den faktsisk kan komme når som helst. I natt drømte jeg så utrolig realistisk at vi fikk ei lita jente, men selve fødselen husket jeg ingenting av (sikkert siden det er første og jeg ikke klarer å sette meg inn i den). Håper bare den lille venter minst 7 dager til. Har nemlig prosjektoppgave jeg skriver og et halvferdig bad som helst skulle vært ferdig før ankomsten. Venter den lille til termin holder det mest sannsynlig akkurat, men kommer den før tiden blir det litt kaos;)

 

Ønsker deg og de andre masse lykke til! Dette blir spennende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke bare er meg! :-D Jeg håper han holder seg inne til minimum onsdag 6. jeg eller i minste fall over helga, men det er jo tåpelig å tenke sånn for plutselig så kommer han og da må jeg jo være klar.

 

Hadde et par dager denne uka der jeg fikk ganske panikk for fødsel men har roet meg litt nå heldigvis.

 

10 dager i dag! Lurer fælt på hvilke dag han velger å komme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til u.l termin.......er KLAR til å møte lillevenn (vet ikke kjønn)!!

Dagene går til å fikle med barneklær/utstyr, rengjøre alt mulig rart, masse hvile, spekulering på hvem lillevenn er, hvordan fødselen vil foreløpe, etc, etc. Både gleder og gruer meg!

 

Lykke til alle dere andre der ute som går og venter på å møte deres små!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen til termin her....:) Er innstillt på overtid, men i dag tror jeg slimproppen gikk, så kanskje ikke...? Har endel kynnere og litt mensmurringer, men vi får nå se om det bare er lureri! Gruer meg masse og gleder meg masse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...