Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kjøper ikke pølser, og i alle fall ikke kylling pølser. Ser igjen at det står at kyllingpølser er så innmari dyre, så bare av ren interesse, hva betaler dere for en vanlig pølse og hva petaler dere for en kylling pølse?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 femtilapp for 10 kyllingpølser, 30 for 20 grillpølser(REMA) Jadda.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Kjøper vi først pølser, kjøper vi alltid kyllingpølser og sist betalte jeg 30 kr for en vanlig pakke (10 stykk?). Synes ikke akkurat det er så dyrt jeg da.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Pølser er generelt dyrt enten det muk pølser eller svinepølser. Finnes da mye bedre bursdagsmat enn dette...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Det er kun 8 pølser i kyllingpølsepakkene. Og de koster litt over 40 kr per pakke. Mens en får vanlige pølser i store økonomipakker til ca 30 kr. Da er det ca 20 pølser i pakken.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Alle pølser inneholder samme type søpla, det er bare hvilket dyr de drar søpla ut fra som varierer....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Der er 10 pølser i Prior sine kyllingpølse-pakker!! Desse pølsene er på salg til 19,90 kr i de store kjedene med jevne mellomrom. Da hamstrer vi inn en del pakker, som vi har til neste salg Synes Prior sine pølser er mye bedre og har masse mer smak enn andre pølser. I tillegg er de jo litt sunnere, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå