Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hva er deres erfaringer med å få barn i juli? Både negative og positive...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 nå fikk jeg i begynnelsen av august, men det var godt å varmt...ikke mye gøy å gå høygravid i juli iallefall...det positive er jo at man slipper å trøkke på en hel masse klær på en knøttliten unge
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Ferieavvikling på sykehusene er hvertfall negativt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Det var slitsomt å gå høygravid i juli pga av varmen. Ellers var det bra. trengte ikke å ha på den lille så masse klær. Eneste som er kjedelig nå er å ha ferie i fellesferien. vanskelig med bursdagselskap og sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Det er varmt, og så "går du glipp av" nesten hele sommeren. I juni/juli orker du ikke noe særlig, og spesielt ikke å sitte i sola. Og i ukene etter fødsel er det ikke utelivet som står i fokus. Og innen du får summet deg er det høst.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 De siste somrene har ihvertfall ikke vært noe varme. Jeg fikk barn i begynnelsen av august og syntes det var fantastisk å gå gravid på sommeren, ikke masse klær, kunne bare kippe på meg sandaler, slapp å bøye meg osv. Har du andre små barn må det jo være fantastisk å sitte på huk i barnehagen og ta på dem masse klær. Ser bare fordeler
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Alle opplever graviditeten forskjellig! Her gikk jeg høygravid i juli, og det var absolutt ikke noe problem for min del! Men så var jeg ikke spesielt stor, og hadde ikke noen plager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå