Gå til innhold

Mage ALLEREDE!!!!!!! 6 uker...


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her :) kan ikke gå i stramme klær - da syns det! Er mitt 2 svanger.s . Fikk mage tidlig med førstemann også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt 3 svangerskap og i dag er jeg 6 uker. Jeg lurer på hvor mange det er for allerede ser jeg en "bul" på klærne. Vil ikke si det til noen ennå siden jeg er 38 år og vil ta blodprøve og tidlig ultralyd. Men stor koser meg og gleder meg. Så et tips til deg er å kjøpe seg(hvis du ikke har) noen tunikaer. Det skal jeg i dag. Lykke til!! Kanskje du venter flere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt andre svangerskap::)

I mitt første svangerskap fikk jeg tidlig mage, fikk komme til UL i uke 10, og da sa legen at dette var en stor unge:P

Og no har stor mage igjen! Kan ikke gå med strame topper, da synest det veldig.. Har enda ikke fortalt jobb eller familie om at eg er gravid, så her er det bare til å finne fram de store toppene igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inlove.....

jeg spurte legen i går om jeg virkelig kan ha fått mage allerede, å da sa hun ja, jeg har jo to tette svangerskap bak meg å det er ikke lenge siden siste svangerskap så det har vel ikke rukket å trekke seg sammen ennå..

 

så det er visst mulig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...