Breathless Mahony Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Lurer på om noen har oversikt over hvor det er mest gunstig å handle pampers-bleier?
Christine209 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 er kjempe mange innlegg om dette fra før viss du søker opp eller googler det.
Gjest Mentha Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 I følge en oversikt jeg så er det Rimi. Men tror ikke det er mange kronene som skiller de forskjellige butikkene!
missme Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 jeg mener det var rema 1000 som har de billigste bleiene ut i fra en undersøkelse fra forrige uke.
ei lita tulle født 31.01.11 Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Har litt å seie kva type pampers du skal ha trur eg. Dei vi kjøper no er billigast på Rimi. Pampers baby dry 4 (men på ein anna rimi butikk enn den vi brukar var den typen dobbelt så dyr som der vi har handla før 80 kr i staden for 39.90). Men Pampers active fit 4 virka det som koster 39.90 uansett... Tidlegare kjøpte eg dei store pakkane med pampers på Rema 1000...
mastermind Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Vi har kjøpt kasser på obs og prix. Men ikke sjekket så veldig mye da. Men mener det er billigere enn rema sine kasser (strl 4 og 5 iallefall). Coop sine kasser med pampers er større enn rema sine.
Kuredu Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Her er jeg litt ivrig da, sjekk denne linken: http://mammanett.no/bleiepriser Nå er den jo snart en mnd gammel den prisoversikten, men tror det skal være ganske oppdatert. MEN - skal du ha str 1 eller 2 er RIMI billigere enn oversikten sier. Grunnen er at de slår av 40 kr for pakke nr 2 selv om du kjøper bleiepakke som koster 12 eller 24 kr (str 1 og 2), så for 2 pakker i str 2 koster det deg hele 8 kr............det er 6 øre pr bleie! Bare å hamstre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå