Gå til innhold

Pampers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har oversikt over hvor det er mest gunstig å handle pampers-bleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er kjempe mange innlegg om dette fra før viss du søker opp eller googler det.

Skrevet

I følge en oversikt jeg så er det Rimi. Men tror ikke det er mange kronene som skiller de forskjellige butikkene!

Skrevet

jeg mener det var rema 1000 som har de billigste bleiene ut i fra en undersøkelse fra forrige uke.

Skrevet

Har litt å seie kva type pampers du skal ha trur eg. Dei vi kjøper no er billigast på Rimi. Pampers baby dry 4 (men på ein anna rimi butikk enn den vi brukar var den typen dobbelt så dyr som der vi har handla før 80 kr i staden for 39.90). Men Pampers active fit 4 virka det som koster 39.90 uansett... Tidlegare kjøpte eg dei store pakkane med pampers på Rema 1000...

Skrevet

Vi har kjøpt kasser på obs og prix. Men ikke sjekket så veldig mye da. Men mener det er billigere enn rema sine kasser (strl 4 og 5 iallefall). Coop sine kasser med pampers er større enn rema sine.

Skrevet

Her er jeg litt ivrig da, sjekk denne linken:

http://mammanett.no/bleiepriser

Nå er den jo snart en mnd gammel den prisoversikten, men tror det skal være ganske oppdatert.

MEN - skal du ha str 1 eller 2 er RIMI billigere enn oversikten sier. Grunnen er at de slår av 40 kr for pakke nr 2 selv om du kjøper bleiepakke som koster 12 eller 24 kr (str 1 og 2), så for 2 pakker i str 2 koster det deg hele 8 kr............det er 6 øre pr bleie!

Bare å hamstre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...