Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har studert meg selv i speilet nedentil, og funnet ut av noe.. I selve skjedeåpningen/inni vaginaen, så er det en "klump" i åpningen. Skal den være der? Har alle sånn? Den er ikke i veien eller noe..Men bare lurte på om det var vanlig med en stor klump i åpningen...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Har du født et barn? I så fall er det visstnok helt normalt:) Jeg fikk også en klump etter fødslen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Klump og klump. Det ser iallefall annerledes ut etter fødsel, før var det liksom åpningen, og så gikk det "innover", men nå er det "noe" der. Det er nok skjedeveggene som har kollapset/blitt trykket sammen og ned. Det plager ikke meg, er ikke vondt, veldig synlig eller kjennes annerledes ut ved sex. Mannen merker heller ikke noe til det. Så jeg gidder ikke gjøre noe med det annet enn å knipe. Why fix it, when it's not broken? Men om det plager deg på noen måte, eller gir deg smerter, så går det an å operere, dersom det er skjedeveggkollaps, eller evt livmorfremfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå