Zeke Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Vi skal ha dåp snart, vi skal bruke dåpskjolen til min manns familie (noe jeg egentlig ikke vil men har gitt meg på det) Jeg har lyst til å kjøpe en budnad til han som han kan ha på seg etter dåpen, brødrene har budnad å tenkte jeg hadde lyst til å ta en del bilder av alle tre sammen. Og han kan bruke den til jul også . Er dette teit? Eller kan han bare ligge i body og strømpebukse istedenfor?
gulda Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg synes det er helt opp til deg/dere. Har du lyst, så er det jo ikke noe i veien for å ha på bunad, men la ham ligge i body når han skal sove f.eks hvis det er ubehagelig. Kommer du på å angre på at du ikke har bunad, tror du? Da synes jeg du skal ha. Men ikke nødvendig å pynte hvis en ikke vil. )
Zeke Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 jeg går liksom fram å tilbake med meg selv, de andre har plagg i esken sin som de hadde på dåpen etter kjolen (ikke budnad da men) Tenkte det kunne være litt søt med tre flotte gutter (objetivt sett selvfølgelig ) kan jo bli julekort bilde kanskje, men det koster 350 kr, å det er jo greit å ikke bruke mer penger enn nødvendig også. Så er så usikker
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Her hadde barna på seg dåpskjolen så godt som hele dagen, det ligger enormt med arbeid bak den kjolen, og skjønner ikke vitsen med å ha to antrekk en sånn dag. Ville bruke den så mye som mulig. Var nok veldig stas for hun som hadde laget kjolen at vi ikke tok den rett av etter vi hadde vært i kirka.
Zeke Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2010 Vi skal ha den på for bilder å slikt etterpå selvfølgelig. Men problemet er at den er lang å innmari glatt (sånn såpestykke som du ser på tegnefilm ) gruer meg til å bruke den i kirka for den er så glatt at ungen nesten sklir ut av henda dine. men den er jo fin da. men kjolen kommer jo ikke han til å ha i boksen sin den blir jo sendt videre i familien. Dårlig forklart av meg da men beklager.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Vi hadde kun på dåpskjolen i kirka og for bildetaking, for kjolen er så gammel at den går nesten i oppløsning... Da sønnen min ble døpt hadde vi på han kjorte og vest etterpå, og vesla hadde på seg sommerkjole etterpå. Men var jeg deg ville jeg kjøpt bunad, i og med at du har to bunadsgutter fra før. Han kan jo som du sier bruke den til jul også. Du kan jo heller kjøpe bunad enn å evt kjøpe penklær til ham.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Vi hadde kun på dåpskjolen i kirka og for bildetaking, for kjolen er så gammel at den går nesten i oppløsning... Da sønnen min ble døpt hadde vi på han kjorte og vest etterpå, og vesla hadde på seg sommerkjole etterpå. Men var jeg deg ville jeg kjøpt bunad, i og med at du har to bunadsgutter fra før. Han kan jo som du sier bruke den til jul også. Du kan jo heller kjøpe bunad enn å evt kjøpe penklær til ham.
Zeke Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2010 Ja jeg trur jeg begynner å hele mot det, men må se på den først. Kommer jo uansett til å kjøpe finklær til han til å ha på etter dåpen å jul , og da kan jeg jo like gjerne kjøpe budnad som fintøy. Liker at de har noe som bare er sitt å ha i boksen, som ikke bare er arva (han arver jo alt siden han er gutt nr 3 he he he) Takk for synspunkta alle sammen !
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Vi hadde kun på dåpskjolen i kirka og for bildetaking, for kjolen er så gammel at den går nesten i oppløsning... Da sønnen min ble døpt hadde vi på han kjorte og vest etterpå, og vesla hadde på seg sommerkjole etterpå. Men var jeg deg ville jeg kjøpt bunad, i og med at du har to bunadsgutter fra før. Han kan jo som du sier bruke den til jul også. Du kan jo heller kjøpe bunad enn å evt kjøpe penklær til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå