Gå til innhold

Neeeeiiiiiii!!!!!!!!!!


Du og jeg, og vi tre ;)

Anbefalte innlegg

Fikk litt gul/brunt utflod når jeg tisset i dag morges.....det var sånn det startet de andre gangene jeg har hatt SA :(!!!!

Er så deppa!!!!!!!!!!!!

Har fått time hos legen for innvendig ultralyd senere i dag, men var der på onsdagen også og da så han ingenting, bare en fin fortykket slimhinne, så sjansene for at han ser noe nå er vel lik 0 :(!!

Han sa han forventet å se en liten prikk der på onsdagen, så han lurte på om jeg var sikker på om jeg hadde fått positiv test!!!!

Det har jeg jo, tok en clearblue digital 2 dager før IKM, og der sto det GRAVID:)!! Tok en ny test etter at jeg hadde vært hos legen onsdag, clearblue digital m/ ukeindikator, der sto det GRAVID 2-3 uker, så jeg er jo gravid!!! Blir så frustrert, trodde det var litt tidlig å se noe på onsdag, var jo bare 4+2 da!!

Er så redd!! Vil ikke miste enda en gang!!!!!!!!

SNUFS, SNUFS...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at der er en prikk i dag, det er jo endel som spotter i svangerskapet uten at det betyr at noe er galt:)

 

Og hvis slimhinnene var fint fortykket på forrige UL så lover det jo bra...var jo tidlig.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!!! Jeg var kjempeglad for 1 uke siden og det tok en vond venning i går :-( begynte med småblødninger og det kom bare mere og mere i løpet av natten....var hos legen i dag og har hatt en SA...var 4+6 :-(((( men tok ikke legen en prøve av din urin da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten alle sammen :)!!

Han så fortsatt ikke noe i dag, han så bare en fin fortykket slimhinne, og litt veske i buken, han var bekymret for XU, så jeg ble sendt på sykehuset, og der ble jeg møtt av en kjempe søt gynekolog som kunne fortelle meg at det var alt for tidlig å se om jeg var gravid i eller utenfor livmoren, ville ikke kunne se noe der før om 1 til 2 uker.

Tok hcg prøve, og skulle komme tilbake på mandag for å ta ny, for å se om det dobblet seg eller ikke.

Tok også en innvendig ultralyd, der kunne han se en fin fortykket slimhinne på 18mm, som stemmte bra med lengden på svangerskapet(4+4), hvis det hadde vært mensen som var på vei ville den ha vært 10 - 12 mm.

Han sa at det var ingen tvil på at jeg var gravid, ut ifra ultralyden og de to positive graviditetstestene, men om det ville gå bra eller ikke det var opp til naturen å bestemme. Så får bare se til mandag, om hcg - nivået har steget eller synket!

Fikk også en time til ultralyd om 2 uker, så hvis det går bra vil vi kunne se noe da, kanskje til og med ett bankende hjerte ;)!!

Krysser fingrene og håper at dette vil gå bra, og at jeg ikke begyner å blø!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff VesleNina, vet hvordan det er, ikke noe gøy :(!!

Håper det går bra neste gang for deg :)!!

Sender noen gode tanker din vei ;) !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig med deg, håper det går bra. Hadde gulbrun utflod og etterhvert en del blødninger selv denne uka. Men legen sa det er utrolig hvor mye man kan blø uten at det trenger være noe galt. Jeg har ikke fått noe ul ennå, men har tatt blodprøver for å sjekke hcg nivået. Er spent.

Lykke til! Vi får bare satse på at det går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det er ikke lett dette her, har så lyst til at det skal gå bra denne gangen :)!

Ja, vi får innderlig håpe dette går bra ;)!!

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...