Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 :-) Ja, vondt var det...... Jeg har født der to ganger. Med førstemann var jeg veldig usikker og kanskje litt mer engstelig enn gjennomsnittet. Følte kanskje ikke helt at jeg ble tatt på alvor den gangen. Følte meg litt alene, men de var veldig greie og gjorde alt de kunne for at faren skulle få være der med oss hele barseloppholdet. Bar kanskje litt preg av at det var lite folk på jobb og mye å gjøre, som ellers i helsevesenet. En mye bedre opplevelse når lillesøster ble født, men det skyldes kanskje ei fantastisk jordmor på helsestasjonen som virkelig tok tak og fortalte hvor vanskelig jeg hadde hatt det ved forrige fødsel og hvor ille fødselsdepresjonen faktisk ble! Men sånn med tanke på selve fødselen så kunne ikke jeg ha ønsket meg at de gjorde noe som helst på noe annet vis. Dyktige og oppmerksomme jordmødre. Revnet ganske mye ved første fødsel, og kan ikke legge skylda for det på jordmoren, men ble sydd av en veldig dyktig lege. Har ikke hatt noen plager i etterkant. Rett og slett godt fornøyd med føde/barsel på Lillehammer jeg! Kan trygt anbefale dem Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Ok, jeg fødet på Elverum sist, å skal ikke tilbake dit! Vi er fra Hamar å kjører heller til Lillehammer.... Hilsen HI
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Dette er jeg nysgjerrig på også. Fødte også påElverum, men skal IKkE dit en evt neste gang.. Jeg må i tillegg ha planlagt ks, hvordan er det på Lillehammer? Hamar her også forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå