Gå til innhold

noe midler mor stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går rundt og er super stressa, helt uten grunn, jeg svetter, skjelver og fryser, får vondt i hodet og skuldre/nakke av det.

Og jeg har egentlig ikke noe å være stressa for, og det er grusomt å ha det slik! vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å slappe av og senke skuldrene.

Får man kjøpt noe på helsekost for å roe ned? eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes Valerina, men du vet sikkert at du må ta tak i årsaken til stresset for at det virkelig skal bli bedre:)

Trening, yoga og meditasjon er veldig bra mot stress. Da får du samtidig et avbrekk hvor du kan reflektere over tingene og komme til bunns i hvorfor du er stressa:)

Skrevet

valerina, kjøpes på helsekost?

Mannen min mener jeg er nevrotisk/tvangstanker, går å bekymrer meg for mye og av alt, tenker for mye.

Også på jobben sitter jeg som et knytte og er anspent, får veldig vondt i skuldre av det (jobber på kontor) så svetter jeg veldig når jeg er stressa, som gjør at jeg skjemmes, så blir jeg stressa av det, lukter jeg, vises det? planlegger hvordan dagen skal organiseres når jeg kommer hjem, mangler vi noe, mat etc...

huff :(

Skrevet

googlet på valerina, står at det er mot søvnproblemer?

HI

Skrevet

Valerina fås på helsekost. Det er helt naturlig, men spør likevel før du tar evt andre medisiner samtidig.

Men valerina hjelper ikke mot de slitsomme tankene. Er det vanskelig å ikke kunne kontrollere alt? Høres litt sånn "kontrollbehov" ut med de tankene..

Skrevet

Jeg har brukt det mot stress. Men sluttet da jeg tok tak i årsakene til problemet..

Skrevet

et rare er at jeg har ikke kontroll over alt, har veldig dårlig hukommelse, mistet deler av kortidshukommelsen etter jeg fødte førstemann, så jeg føler hele tiden at jeg "glemmer noe"

Fryktelig slitsomt å være så stressa ja..

Takk for svar, skal dra å forhøre meg om Valerina på helsekost ;)

godnatt :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...