Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jeg skal overraske mannen med noe etter en bedre middag på lørdag. Vi er barnefri og er på hotell i Bergen. Vi er nok ikke ferdig med middagen før ca kl 24:00 og det er da jeg ønsker at vi kan gjøre noe annet mer kreativt enn å kun gå på en bar å drikke. Så nå venter jeg meg mange gode ideer:-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Kjøp noen sexy undertøy og ha sex sex sex!!! Kos dere <3
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Er mye som kan skje mellom 4 vegger på et hotellrom:-D Ta seg et bad sammen m en god olje i vannet og vin/sjampis - jordbær. Så kan dere gi hverandre massasje etter på feks. Rollespill - du som sykepleier, han pasient som vorspiel før en hyrdestund - hva m et nytt leketøy fra kondomeriet som begge kan ha glede av:-D Ja, er bare å la tankene rulle. Kos dere og nyt hverandre:-D
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Takker for forslag:-) Vi kan selvfølgelig være på rommet å ha sex men vi tenkte vel egentlig at siden vi først velger å være i en by så er det kjekt å benytte seg av tilbudene som finnes der:-) Men overraskelsen kan godt være noe sex-relatert;-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Hvis du dere er åpne for "litt mer" finnes det jo steder å gå. Feks klubber og slikt. Eller hva med en xtra person i sengen :-) Sex offentlig ute er og pirrende. Opp til deg dere, kun fantasien som setter stopper Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Hvilke sex-klubber finnes det i Bergen da? vet du det? Og har du noe erfaring selv på å være der?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Har ikke vært der selv, men vi har "hatt" oss med ett par som har vært på en og de sa det var storartet :-) Vi kommer til å ta turen bare vi har barnefri Hva med gjøre som oss, en kontaktannonse om å treffe en xtra person eller par. Camilla
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 stiller gjerne opp jeg på lørdag som ett xtra krydder :-) Klem Karianne
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 æsj så ekle dere er kan man ikke bare kose seg uten masse ekkelt tull er ikke folk normale lenger ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå